Szukaj

Ford Explorer II 4.0 205KM 1999 Ford Explorer 4X4 4.0GAZ LPG Zarejestrowany sk...

20 900 PLN
Ford
Explorer
1999
benzynowy z lpg
204 KM
+48
Kwileń 42 (woj. wielkopolskie)
Rocznik 1999
Przebieg 219 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 204 KM
Pojemność silnika 4 011 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor inny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Szyberdach

Informacje o samochodzie

Ford Explorer 4X4 4.0GAZ LPG Zarejestrowany sk...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,3 s
Średnie spalanie
16,5 l/100 km
Długość
4 788 mm
Szerokość
1 783 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
16,7
Ford Explorer II
Terenowy 4.0 205KM 151kW
Od półtorej roku jestem szczęśliwym posiadaczem Explorera drugiej generacji. Generalnie jeżdżąc bez oszczędzania, czyli całkiem dynamicznie po mieście spalanie wychodzi mi między 18-21 litrów LPG, zależy czy ciepłą porą czy zimą. W trasie przy 130-150 też wyjdzie około 17-19 litrów. Ale jeżdżąc oszczędnie w mieście zejdę do 17, a w trasie rekordowo udaje mi się schodzić do 12,5-13,5 litra. Nie przekraczając 100 km/h. Jak na samochód ważący ponad 2 tony, posiadający opony A/T 32 cale i lift zawieszenia o 3 całe to świetne wyniki biorąc pod uwagę pojemność 4 litrów silnika. Trzeba uważać na skrzynię biegów bo to bolączka tego auta, chyba, że się go kupi z silnikiem V8. W terenie to już zależy, bo jadąc na reduktorze po błocie, czy piasku bardzo często przekroczy i 30-40 litrów. Rekord na rajdzie 153 km na butli do pełna wbite 70 litrów. Ale zawody to co innego niż rekreacyjna jazda :) To auto się kocha i nienawidzi jednocześnie, ale mój egzemplarz zostaje ze mną na zawsze. Nieporównywalna radość z jazdy i respekt na drodze u innych użytkowników dróg.
22,0
Ford Explorer II
Terenowy 4.0 205KM 151kW
Spala jak smok wawelski.Ale to jest Śląsk cały czas miasto.Na autostradzie i w górach jeżdżę na bęnzynie 95vpa.Jak mrozy poniżej10 to też bęnzyna.Uruchamia się na bęnzynie czy zimny czy ciepły.Taka instalacja gazowa,pełny wtrysk.O spalaniu to najlepiej nie pisać.Mam naklejkę na tylnej klapie 30l/100km.
12,5
Ford Explorer II
Terenowy 4.0 205KM 151kW
Na wodzie nie jeżdżę, ile wleję tyle spali. Średnie spalanie to eufemizm, który z codziennością nie ma wiele wspólnego, czasami jest tydzień orki na bliskie odległości i wtedy jest powyżej normy czyli 17/100, a kiedy indziej w trasie spada do rozsądnej granicy około 10/100.

Zalety

+ Silnik + Stosunek jakość/cena + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Explorer