Szukaj

Ford Edge II SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 2018 Ford Edge Ford Edge 2.7 SPORT EcoBoost AWD 319KM

97 700 PLN
Ford
Edge
2018
benzynowy
319 KM
+48
Białystok (woj. podlaskie)
Rocznik 2018
Przebieg 150 800 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 319 KM
Pojemność silnika 2 694 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Niebieski
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

Ford Edge Ford Edge 2.7 SPORT EcoBoost AWD 319KM

10,2
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
Ogólnie bardzo fajne auto i za tę niewygórowaną cenę prawie idealne. Zalety można by wymieniać bez końca. Kilka z nich to: + dynamiczny silnik z ogromnym zapasem mocy i niezłym przyspieszeniem 5.6s do 100km + niewielkie spalanie jak na 2-tonowe auto z 4x4 i silnikiem 2.7 V6 ++ średnia z 40 000km w cyklu mieszanym to 11.7 l/100km ++ trasa to 8-9l ++ miasto 12-13l ++ stała jazda 90km/h = 9l + bardzo dużo miejsca w środku i w bagażniku 602l + bardzo bogate wyposażenie (lepsze niż w niektórych droższych modelach premium) + bardzo bezpieczne + dobrej jakości wnętrze i bardzo wygodne + bardzo przemyślane przyciski i system Sync3 chodzi idealnie szybko i dokładnie + kamera 180st z przodu bardzo się przydaje + wersja Sport wygląda prezentuje się wspaniale (moim zdaniem najładniejszy SUV dostępny obecnie na rynku) + dobrze wyciszony + wiele innych... Ale nie jest bez wad (chociaż jest ich niewiele i nie są zbyt uciążliwe): - brud wchodzi w wiele zakamarków (np. w zakładki w progach drzwi od wew strony, pod klapą bagażnika itp.). Warto po myjni dodatkowo wyczyścić szmatką wszystkie zakamarki - na parkingu idealnie się sprawuje adaptacyjna kierownica, bo jest mocno wspomagana, ale po przekroczeniu 10km/h robi się trochę za ciężka jak na mój gust - duży promień skrętu i duże gabaryty utrudniają nieco parkowanie w ciasnych miejskich miejscach (jak w większości suv'ów) - turbo dziura na ok 2s - autom. skrzynia biegów chodzi super, ale przełączanie między biegami jest zbyt delikatne i łatwo się pomylić np. zamiast D włączyć N (kwestia wprawy) - lusterka mogły by być większe (ale są 2 kamery, więc tragedii nie ma) - max. średnie spalanie jakie zanotowałem to 16l/100km zimą przy zimnym silniku w górzystym terenie na krótkiej trasie miejskiej (3km), ale to chyba każde auto by miało podobne w takich warunkach. Na dłuższym dystansie po nagrzaniu spada do ok 12-13l
12,7
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
Mój Edge 2.7 USA miał wyjściowo 325KM oraz 550Nm (ta wartość mnie zaskoczyła, z tego co czytałem powinien mieć 450Nm). Po tuningu 385KM oraz 660Nm. Pomiary i tuning na hamowni.
11,0
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
Zabawne jest, że wersje 2 litrowe mają porównywane wyniki spalania paliwa, a zapasu mocy już praktycznie nie mają.

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Edge