Szukaj

Ford Edge II SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 2015 Ford Edge

81 900 PLN
Ford
Edge
2015
benzynowy
320 KM
Rocznik 2015
Przebieg 109 198 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 320 KM
Pojemność silnika 2 694 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Bordowy metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Dach panoramiczny, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

Ford Edge

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
239 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,4 s
Średnie spalanie
11,8 l/100 km
Długość
4 808 mm
Szerokość
1 928 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,9
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
10,2
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
Ogólnie bardzo fajne auto i za tę niewygórowaną cenę prawie idealne. Zalety można by wymieniać bez końca. Kilka z nich to: + dynamiczny silnik z ogromnym zapasem mocy i niezłym przyspieszeniem 5.6s do 100km + niewielkie spalanie jak na 2-tonowe auto z 4x4 i silnikiem 2.7 V6 ++ średnia z 40 000km w cyklu mieszanym to 11.7 l/100km ++ trasa to 8-9l ++ miasto 12-13l ++ stała jazda 90km/h = 9l + bardzo dużo miejsca w środku i w bagażniku 602l + bardzo bogate wyposażenie (lepsze niż w niektórych droższych modelach premium) + bardzo bezpieczne + dobrej jakości wnętrze i bardzo wygodne + bardzo przemyślane przyciski i system Sync3 chodzi idealnie szybko i dokładnie + kamera 180st z przodu bardzo się przydaje + wersja Sport wygląda prezentuje się wspaniale (moim zdaniem najładniejszy SUV dostępny obecnie na rynku) + dobrze wyciszony + wiele innych... Ale nie jest bez wad (chociaż jest ich niewiele i nie są zbyt uciążliwe): - brud wchodzi w wiele zakamarków (np. w zakładki w progach drzwi od wew strony, pod klapą bagażnika itp.). Warto po myjni dodatkowo wyczyścić szmatką wszystkie zakamarki - na parkingu idealnie się sprawuje adaptacyjna kierownica, bo jest mocno wspomagana, ale po przekroczeniu 10km/h robi się trochę za ciężka jak na mój gust - duży promień skrętu i duże gabaryty utrudniają nieco parkowanie w ciasnych miejskich miejscach (jak w większości suv'ów) - turbo dziura na ok 2s - autom. skrzynia biegów chodzi super, ale przełączanie między biegami jest zbyt delikatne i łatwo się pomylić np. zamiast D włączyć N (kwestia wprawy) - lusterka mogły by być większe (ale są 2 kamery, więc tragedii nie ma) - max. średnie spalanie jakie zanotowałem to 16l/100km zimą przy zimnym silniku w górzystym terenie na krótkiej trasie miejskiej (3km), ale to chyba każde auto by miało podobne w takich warunkach. Na dłuższym dystansie po nagrzaniu spada do ok 12-13l
11,0
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
Zabawne jest, że wersje 2 litrowe mają porównywane wyniki spalania paliwa, a zapasu mocy już praktycznie nie mają.
13,4
Ford Edge II
SUV 2.7 V6 EcoBoost 319KM 235kW
Auto na swoją masę, moc i możliwości jest naprawdę bardzo rozsądne.

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford Edge