Szukaj

Ford C-MAX II Minivan 1.6 EcoBoost 150KM 2011 Ford C-Max 1.6 EcoBoost, 1. Właściciel, Xenon

27 999 PLN
Ford
C-MAX
2011
benzynowy
150 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2011
Przebieg 211 327 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 596 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia minivan
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Ford C-Max 1.6 EcoBoost, 1. Właściciel, Xenon

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
202 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,9 s
Średnie spalanie
6,9 l/100 km
Długość
4 380 mm
Szerokość
1 828 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
7,6
Ford C-MAX II
Minivan 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Dane producenta można między bajki włożyć. Tylko kilka razy miałem okazję i ochotę spróbować osiągnąć jak najniższe spalanie. Dobry wynik można osiągnąć poruszając się w tempie emeryta (do 110 km/h), delikatnie obchodząc się z gazem, wykorzystując warunki terenowe (hamowanie silnikiem). Po 50 ty. km stwierdzam, że przy normalnej eksploatacji nie ma sensu oczekiwać rewelacji. Silnik daje możliwość dynamicznej jazdy i niestety swoje musi "wypić". W mieście ok. 10 l to norma. Ostatnio jeździłem jako zastępczym wersją 1.6 125 KM - oczywiście pozbawiony kopa w porównaniu z wersją 1.6 150 KM, ale o takim spalaniu w Ecoboost można tylko pomarzyć.
7,5
Ford C-MAX II
Minivan 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
koszty przeglądów umiarkowane ok 600 zł z częściami. Jeśli chodzi o zużycie paliwa to potrafi być różnie, podczas jazdy krajówkami zgodnie z przepisami można spokojnie zejść poniżej 7litrów, Ja na codzień troche trasy, trochę miasta, również krótkie odcinki na zimnym silniku, to około 8 litrów, ale autostrada i 140-150 to juz ponad 9l/100km, a prędkosci dozwolone na niemieckich autostradach to ponad 12. oczywiście dynamiczna jazda (do czego zachęca silnik) to i spory apetyt na paliwo. Jeszcze jedno, komputer zaniża rzeczywiste wskazanie spalania.
7,0
Liczba komentarzy: 1
Ford C-MAX II
Minivan 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Trzeba przyzwyczaić się do jazdy na wyższych biegach, często je zmieniać i pilnować zużycia paliwa, jakie wskazuje komputer. Nie słychać, ale wyraźnie widać jak włącza się sprężarka, to dodatkowe 2-3 litry. Doskonały system "Auto-Start-Stop" dużo oszczędza paliwa pod czerwonymi światłami. Pracuje bezbłędnie. Przy takim zaawansowaniu technologicznym obecność w ASO jest obowiązkowa. Przegląd trwa min 4 h. Za lojalność mam 15% upustu na R i M. Gwarancja jest krótka bo tylko 2 lata, ale za serwisowany pojazd można ją przedłużyć na kolejne lata za 89 złotych.

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford C-MAX