Szukaj

Ford C-MAX I 1.6 TDCi 109KM 2010 FORD C-MAX 1,6 CDTi XENON SUPER STAN TITANIUM

18 900 PLN
Ford
C-MAX
2010
diesel
109 KM
+48
Śliwice (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2010
Przebieg 199 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 109 KM
Pojemność silnika 1 560 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia minivan
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

FORD C-MAX 1,6 CDTi XENON SUPER STAN TITANIUM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
185 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,3 s
Średnie spalanie
4,5 l/100 km
Długość
4 333 mm
Szerokość
1 825 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
68% 32%
6,1
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 TDCi 109KM 80kW
"Średnie minimalne spalanie" opisuje trasy do pracy ~15km w jedną stronę z Aleksandrowa Łódzkiego do Łodzi, w szczycie. Latem wyjdzie bliżej 5l, zimą bliżej 6-6,2l. Na trasie przy 90-100 km/h idzie zejść nawet do 4,6l. Na autostradzie przy 130 - 140 km/h 5,5l. Zimą przy -20 stopniach i armagedonie na drogach, spokojnie łyknie ponad 8l. To samo mogę powiedzieć o krótkich trasach na niedogrzanym motorze. Ważna uwaga: ten silnik potrzebuje się nagrzać by być ekonomicznym, dodatkowo dobrze nagrzewa się tylko w trakcie jazdy. Należy też regularnie płukać wtryski i monitorować stan silnika, inaczej będą koszty i problemy.
6,2
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 TDCi 109KM 80kW
Jeżdżąc w dłuższe trasy np. nad morze mieszczę się w 5 litrach (a nawet trochę mniej) przy 3 pasażerach i bagażu , ale styl jazdy nie jest agresywny i nie osiągam zbyt dużych prędkości. Jadąc np przez puszczę Kampinowską, gdzie są same ograniczenia prędkości w pojedynkę wyrabiałem się w mniej więcej w 4.3 litrach. Średnio w cyklu mieszanym 6.5 litra. Można i 8 l osiągnąć , wszystko zależy od stylu jazdy.
5,2
Ford C-MAX I
Minivan 1.6 TDCi 109KM 80kW
Zużycie paliwa niskie, ubezpieczenia można znaleźć w dobrych pieniądzach, ceny części nie powalają. Jak już pisałem dobry mechanik ma w tym swoje zasługi. Mam wersję bez DPF więc to też duży plus. Naprawiałem już : rozrząd, tarcze i klocki, jakiś wahacz z tyłu, regeneracja turbo i alternatora, amortyzatory (nie z powodu złego tłumienia tylko hałasu), uszczelnianie wtryskiwaczy ,

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Ford przeprowadzone przez Euro NCAP.
Ford C-MAX