Szukaj

Fiat Panda III Hatchback 5d seria 4 1.0 Hybrid 70KM 2024 Fiat Panda Panda Seria 8-Panda 1.0 70KM Hybrid Czerwony Passione (414)

61 990 PLN
Fiat
Panda
2024
hybrydowy
70 KM
Rocznik 2024
Przebieg 5 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 70 KM
Pojemność silnika 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czerwony akryl (niemetalizowany)
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

Fiat Panda Panda Seria 8-Panda 1.0 70KM Hybrid Czerwony Passione (414)

3,4
~M
Fiat Panda III
Cross seria 4 1.0 Hybrid 70KM 51kW
Ten silnik jest kompletnie niewystarczający. Rozglądałem sie po calej kabinie żeby znaleźć co trzeba wcisnąć żeby jechał szybciej, bo wciskanie pedału gazu nic nie daje. Nie da się tym samochodem wyprzedzić rowerzysty, a co dopiero tira na drodze jednopasmowej. Ergonomia kabiny jest mocno podstawowa, miłym zaskoczeniem jest miejsce na odłożenie napoju, ale nie za dużego (max średnia kawa). Zawieszenie pływa na zakrętach, cała karoseria...
4,7
~aro007
Fiat Panda III
Cross seria 4 1.0 Hybrid 70KM 51kW
Mały silnik 1.0 Hybrid. Przejechaliśmy nim 3 000 km. Na początku nie wiedzieliśmy jak tym jeździć. Teraz wiemy że jak dojeżdżasz do świateł to puszczasz sprzęgło i auto przechodzi w system start stop. Minimalne spalanie 3,8 l na trasie Łodź - Radom (drogą krajową). Max 7 litrów Łódź (szybkie ruszanie) Skrzynia 6 biegowa. Krótkie przełożenia. Spisuje sie naprawdę dobrze. Bardzo fajnie zestrojone auto. Super skrętne i wszędzie się nim...
3,6
~Przemek
Fiat Panda III
Hatchback 5d seria 3 1.2 69KM 51kW
Pandę III generacji kupiłem zachęcony bezawaryjną jazdą Pandą II generacji. Niestety rozczarowałem się. Co prawda samochód wygląda lepiej i prowadzi się go też lepiej, ale niestety po pół roku od wyjechania z salonu pojawiły się pierwsze problemy z korozją. Najpierw zardzewiały śruby i zawiasy w drzwiach. W ASO dowiedziałem się, że nie ma sensu tego naprawiać, ponieważ Fiaty tak mają. Na dowód kierownik serwisu chciał mi zaprezentować swój...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Fiat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Fiat Panda