Szukaj

Fiat Doblo III Van 1.6 Multijet 16v 105KM 2014 Fiat Doblo Krajowy SERWIS 68 tys. km. Klimatyzacja

38 500 PLN
Fiat
Doblo
2014
diesel
105 KM
+48
Skawina (woj. małopolskie)
Rocznik 2014
Przebieg 68 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 600 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Beżowy perłowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Fiat Doblo Krajowy SERWIS 68 tys. km. Klimatyzacja

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
164 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,4 s
Średnie spalanie
5,2 l/100 km
Długość
4 390 mm
Szerokość
1 832 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
6,3
Fiat Doblo III
Van 1.6 Multijet 16v 105KM 77kW
Dla tych co dotrwali. Auto waży 1510kg, to o prawie 200 więcej niż poprzedni model(1330). Aby przemieścić z punktu A do punktu B przedmiot o masie 200kg większej należy dostarczyć więcej energii, powie fizyk, ale to nieprawda. PLUSY: 1.Nowy Fiat Doblo stawia powietrzu mniejszy opór, praktycznie do prędkości 90km/h zużycie paliwa oscyluje w granicach 5,8-6,4 litra (70km/h eco-drive da 5,5l) 2.W zakresie od 90-140km/h nie przekracza 8l/100km 3.Cztery osoby + ładunek daje 7,5 litra w jeżdzie mieszanej (6,4l/100 pusty samochód na mieście) 4.Auto pod pełnym ładunkiem (850kg) i z dodatkową przyczepą (650kg) na trasie spala średnio 8l/100km, mając pusty powrót. W ramach eksperymentu na trasie 100km z ładunkiem i pusty powrót 100km potrafiłem zejść do 6,8 litra używając funkcji eco-drive TomTom. Natomiast jak leciałem, jako spóźniony świadek na ślub kościelny 250 km od domu wyszło 10,4 litra i to jest rekord aktualny. SA TO BARDZO DOBRE WYNIKI. 5. Okazuje się, że w ASO można też go bardzo tanio naprawić, np za lakierowanie połowy bocznych drzwi przesuwnych 350zł, wymiana klocków - robocizna 45zł WARTO SPYTAĆ O KOSZTY ZANIM POSZUKASZ RZEMIEŚLNIKA. 6.Jest sporo już zamienników, są używki dostępne. MINUSY: 1.Na cenę przeglądów wpływa wzięta z kosmosu cena oleju Selenia-Fiat, ale zgodnie z nowym prawem konsumenckim możesz przywieźć ze sobą olej tej samej klasy do serwisu, podobnie, jak filtry i zaczyna być tanio. KONKLUZJA: Najlepszy w tym segmencie rynku.
7,9
Fiat Doblo III
Van 1.6 Multijet 16v 105KM 77kW
Kupiłem Doblo 7 miesięcy temu, jestem drugim właścicielem. Mój styl jazdy jest "zrównoważony". Prowadzę małą firmę i ciągle coś przewożę lub jeżdżę po Wrocławiu - wszędzie światła więc i ruszanie co 500m - spalanie w okolicach 8.5-9l ale jak się przyciśnie trochę to wyższe. Na drogach dwupasmowych 130-150 spalanie 8-8.5l na pusto lub z bagażem. Średnio raz na miesiąc robię takie dłuższe trasy. Nie przekraczając 120km/h na autostradzie poniżej 7l.
7,7
Fiat Doblo III
Van 1.6 Multijet 16v 105KM 77kW
Chciałem dodać moje najnowsze spostrzeżenie z podróży autkiem na autostradzie. Przy jeździe bliskiej prędkości maksymalnej na autostradzie + do tego troche po Warszawie i drogą krajową w 3 osoby bez ładunku wyszło 9,1. Auto maksymalnie jedzie licznikowo 180km/h ale to według GPSa 168km/h czyli ok bo producent podaje 164. Zużycie chwilowe przy max prędkości 15l/100km według podłaczonego elma, na wyświetlaczu 14,1. Przebieg 71tys km.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Karoseria

Wady

- Układ jezdny - Wyciszenie - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Fiat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Fiat Doblo