Szukaj

Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 2009 Fiat Bravo 1.6 MultiJet, Salon Polska, Klima,ALU

8 999 PLN
Fiat
Bravo
2009
diesel
105 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2009
Przebieg 277 232 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Bordowy metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Fiat Bravo 1.6 MultiJet, Salon Polska, Klima,ALU

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
187 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,3 s
Średnie spalanie
5,3 l/100 km
Długość
4 336 mm
Szerokość
1 792 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
84% 16%
5,4
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
W porównaniu do wcześniejszych aut koszty wysokie. Taka jest cena nowego auta. Przykładowa faktura z 2011 roku (Euromot Żory) przy przebiegu 120 000 w zł: przegląd - 247,14, wkład filtra oleju - 60,60, kład filtrujący powietrze - 44,88 filtr p. pyłkowy - 87,60 selenia 2l x2 - 188,95 preparat do klimatyzacji - 5,04, płyn paraflux bitrex 0,2 l- 4,24, płyn hamulcowy 0,40 l - 7,53, odrdzewiacz grafitowy :) - 10,57, zmywacz :) - 4,58, Razem wg faktury - 661,14 zł Podsumowanie kosztów, które zrobiłem przy przebiegu 295 tyś km.: - koszt olejów, filtrów, opon (kupowane samodzielnie i w większości sam wymieniałem) to 5168 zł. - koszt części, które sam kupowałem (np dodatkowy komplet felg 15", tuleje belki, komplet sprzęgła, tarcze przód i tył z klockami, linki hamulcowe, wahacze, końcówki drążków itp) to 4847 zł. - łączne koszty napraw w serwisie (z częściami) i poza nim oraz koszty wymian oleju (w warsztacie poza serwisem), malowanie elementów itp. to uwaga - 13827 zł. Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że to moje pierwsze i ostanie nowe auto. Chyba, że będę zarabiał z 16 tyś/m :)...albo będę bliżej pracował :)
5,2
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Zgadzam się z niektórymi wpisami mówiącymi o tym, że komputer zaniża spalanie. Różnie to bywa, w moim wypadku 0,1 do 0,3/100 km. Wartości, które wpisałem to obliczenia "przy dystrybutorze". Jako, że nie mam cięzkiej nogi wychodzi jak widać. Jeśli snuje się po drodze wojewódzkiej 80 km/h to spalanie oscyluje w granicach 4.0, największe historyczne spalanie czyli 7.5 powstało na autostradzie - 380 km z prędkością w granicach 180-200 km/h z jedną osobą w środku. Warto zauważyć, że samochód jest bardzo wrażliwy na jakość paliwa. Różnica w "normalnej" jeździe - troche miasta, troche trasy potrafi wynieść nawet 1,5 litra, do tego po zatankowaniu słabego paliwa klekoce niemiłosiernie.
5,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 105KM 77kW
Wydawałoby się że skoro fiat to części powinny być tańsze jednak tak nie jest. Zdarzają się "perełki" takie jak filtr paliwa który potrafi kosztować 290zł (190zł zamiennik) Reszta na poziomie zbliżonym do konkurencji. Biorąc pod uwagę zalecane przebiegu do przeglądu 30000km koszty utrzymania wychodzą dużo niższe niż w innych pojazdach. Osobiście skracam okresy między przeglądami do 10000km ale dzięki temu mam pewność że nic nie wyskoczy niespodziewanie ani, że samochód nie stanie niespodziewanie na drodze.

Zalety

+ Karoseria + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Skrzynia biegów - Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Fiat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Fiat Bravo