Szukaj

Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 2010 Fiat Bravo 1.6 MultiJet, Salon Polska, Klima

12 999 PLN
Fiat
Bravo
2010
diesel
120 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2010
Przebieg 212 835 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Brązowy metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Fiat Bravo 1.6 MultiJet, Salon Polska, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,3 s
Średnie spalanie
4,8 l/100 km
Długość
4 336 mm
Szerokość
1 792 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
5,8
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Jest dobrze. Mój minimalny wynik nie jest maksem możliwości tego silnika. 5,2 można wycisnąć bez problemu żadnego na trasie, nawet wyprzedzając i nie muląc totalnie. Po mieście na krótkim dystansie wskoczy 9 litrów, ale robiłem pomiary na tak krótkich odcinkach, że nie uznaję to za miarodajne. Bez większych korków w mieście też można mieć niezły wynik - szacuję koło 6,5l. Mój maks to jazda po autostradzie 315km - połowa trasy do 140km/h, druga połowa 150-170 km/h. 7,4 przy takich prędkościach to bardzo dobry wynik. Silnik dynamiczny i oszczędny - jestem bardzo zadowolony.
5,2
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Przy moim stylu jazdy średnia 6,2 natomiast większość km łykam na szybkiego ruchu i autostradzie przy prędkościach 160-200 km/h. Kiedyś zrobiłem trasę z Czech 250 km jadąc za ciężarówkami 80-85 KM/h , 6 bieg aż mnie noga bolała, ale szczęka mi opadła, gdybym nie zobaczył to bym nie uwierzył średnia na tej trasie 3,5 l/100 km, gdy włączałem klimę podskoczyło do 3,7 l. Teraz wierzę!! Męczarnia nie jazda ale wynik wynikiem!!! Koszty przeglądów ok. Bałem się filtra cząstek stałych ale okazało się że przy moim stylu jazdy żadnych problemów(poprostu regularnie się wypala) na ostatnim przeglądzie elektryk powiedział mi że nie widział bravo bez błędów w centralce wtrysku po takim przebiegu. Silnik ideał. Przeglądy robię nie co 35 tyś a co 17,5 tyś km i uważam że warto.
5,2
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.6 TD MultiJet 120KM 88kW
Myślę że Fiat zrobił świetny ekonomiczny silnik. Mam Bravo z dualogic i wdawać by się mogło że automat wpłynie na zwiększenie zużycia paliwa a tu nic bardziej mylnego. Przy włączony trybie ECO to komputer dba o to aby spalanie było na poziomie minimalnym (poruszamy się w bardzo wąskim zakresie obrotów). Co prawa wtedy jazda nie należy do dynamicznych jednak jeśli komuś zależy na niski zużyciu paliwa to sprawę załatwia. Poza tym mam tryb normalny i półautomat gdzie sami zmieniamy biegi. 4.2 osiągnąłem na tasie ok 80km jazda w przedziale 70-100km/h.

Zalety

+ Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Fiat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Fiat Bravo