Szukaj

Fiat Bravo II Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 2007 Fiat Bravo 1.4 T-Jet, Klima, Parktronic,ALU

15 999 PLN
Fiat
Bravo
2007
benzynowy
150 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2007
Przebieg 183 825 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 368 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Fiat Bravo 1.4 T-Jet, Klima, Parktronic,ALU

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
212 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,2 s
Średnie spalanie
7,1 l/100 km
Długość
4 336 mm
Szerokość
1 792 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
85% 15%
8,2
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Przejechałem do tej pory 9000 km w szczególności jazda po mieście (Poznań)i tak jeżdżąc ekonomicznie po mieście czyli tak jak znakomita większość kierowców po poznańskich arteriach można spokojnie osiągnąć średnie 8,5l/100 silnik jest przecież bardzo elastyczny jednak tak raczej nie jeżdżę na co dzień wiec średnia w mieście to 10 l/100, oczywiście auto potrafi spalic więcej wystarczy wcisnąć przycisk sport, wtedy średnia spalania idzie w górę mocno tak do 12 l/100,a może i więcej ale to już zupełnie inny temat bo są to często doznania ekstremalne raczej, co do spalania na trasie to spokojnie można się zmieścić w 6,5 l/100 ale to chyba jadąc tak do 120-130 ja jednak preferuje jazdę tak do 160 km/h z wyprzedaniem wtedy to 7,5 l/100 czasami 8l/100 ale to jak pokazuję możliwości auta . Jednak jadąc zgodnie z przepisami ruchu drogowego czyli tam gidze jest dozwolone 60 to 60 km/h a poza wioskami do 100 km/h można spalić spokojnie 5,5l/100 z tego co pamiętam to tak jak podaje fabryka wiem bo sprawdzałem na odcinku 30 km, silniczek jest fajny, skrzynia jest zestopniowana raczej sportowo krótkie przełożenia, jej plusy można docenić przy sportowej jeździe czyli takiej aż pod czerwone pole obrotomierza, polecam gorąco ten silnik osobą o zacięciu sportowym, nie będziecie zawiedzeni ludziom liczącym na ekonomie odradzam kupcie sobie wtedy ropniaka.. Muszę nadmienić jeszcze o jednej rzeczy, mianowicie z autka jestem zadowolony bardzo, silnik bardzo udany jednak według mnie fiat dał przysłowiowej dup…y wstawiając do sterowania tego silnika elektrycznie sterowana przepustnicę to znaczy nie taką sterowaną za pomocą cięgna (linki) to jest często powodem jakichś nieprawdopodobnych spalań które podają inni użytkownicy samochodów z tymi silnikami niestety ten element wymusza od kierowcy wyczucie pedału gazu minimalne opóźnienie na reakcję otwarcia przepustnicy, zabieg ten ze strony fiata miał na celu nadanie bardziej cywilizowanego zachowania temu silnikowi, ale tak się niestety teraz robi nowe Subaru też jest okaleczone w ten sam sposób to tyle pozdrawiam.
6,3
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Spalanie lekko 90km.h ilość km około 240 średnie spalanie 5.3 bez klimy felga 15 195/65, 140km.h ilość km 650 felga 17 225/45 bez klimy średnie spalanie 6.6. moim zdaniem bardzo ekonomiczny silnik przy lekkiej nodze jak się wykorzystuje możliwości i jeździ agresywnie więcej niż 9.5 nie udało mi się osiągnąć. Polecam
8,1
Liczba komentarzy: 1
Fiat Bravo II
Hatchback 5d 1.4 T-JET 16V 150KM 110kW
Na początku chciałbym nadmienić, że silnik jest po chipowaniu - ma obecnie 177 koni. Generalnie prezentuje się to tak: - miasto eko 7,2 - 7,5 l/100 - miasto normalnie 8 - 8,5 l/100 - miasto ostro 10 - 11 l/100 - trasa lekko 7 - 7,2 l/100 - trasa normalnie 7,8 - 8,2 l/100 - trasa ostro 9 - 10 l/100 - mieszany lekko 7 - 7,5 l/100 - mieszany normalnie 8 - 8,5 l/100 - mieszany ostro 9 - 9,8 l/100

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Fiat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Fiat Bravo