Szukaj

Fiat 500 II Seria 3 0.9 TwinAir 105KM 2014 Fiat 500 0.9 Benzyna 105KM

25 900 PLN
Fiat
500
2014
benzynowy
105 KM
+48
Kokoszkowy (woj. pomorskie)
Rocznik 2014
Przebieg 143 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 875 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Fiat 500 0.9 Benzyna 105KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
188 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
4,2 l/100 km
Długość
3 546 mm
Szerokość
1 627 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
79% 21%
8,2
Fiat 500 II
Seria 3 0.9 TwinAir 105KM 77kW
Po 10kkm jadąc na benzynie, zainstalowałem LPG. Instalacja BRC Sequent 32, opłaciła się w ok 15kkm, czyli w pół roku. Średnio przy mieszanej to schodzi ok 8.5 powiedzmy. Trasa drogą krajową, przepisowo i oszczędnie, to jakieś 7 litrów. W mieście 8.5-9. Autostrada przy 140 to 11, 12 jeżeli pod wiatr. Raz jechałem 170-180 km/h, i po 120km musiałem zjechać zatankować bo już rezerwa migała. Wyszło 19 litrów na 100 :D Przy zbiorniku w kole, czyli 25.5 litra do zatankowania, spali szybciej niż da się zatankować :D Przy 140 jest do przeżycia, na jednym tankowaniu robię 200km autostrady i jeszcze 40km wojewódzką, i jeszcze tam litr czy trzy czasami zostaje w butli.
6,5
Fiat 500 II
Seria 3 0.9 TwinAir 105KM 77kW
Producent deklaruje 4.2 średnio. Chyba liczyli to jadąc z górki większość drogi :D Komputer owszem pokaże 3.5 litra w trasie, tyle że "trasa" i te 3.5 litry to jazda 70 na 6. biegu, po płaskim, bez przyspieszania, bez hamowania, i bez wiatru. Osobiście nie znam takiej trasy, więc co najwyżej na takich odcinkach z ograniczeniem do 70 można chwilowo tyle spalać. Zaś jadąc normalnie w trasie droga krajową, przepisowo, trzeba liczyć około 5 litrów co najmniej. Moja była Lancia Y z 2000. roku z silnikiem Fire 1.2 60KM, przy takiej samej trasie to spalała 4.5 litra.. więc gdzie tu na reklamowana super oszczędność i wydajność tego silnika? W dodatku nie da się tym autem jeździć normalnie, po poniżej 3.700 obrotów to jest strasznie mułowaty, i trzeba go kręcić bo dopiero po 4 tyś to jakoś ciągnie do przodu, więc przez to przy trochę bardziej dynamicznej jazdy trzeba liczyć na 7+ litrów średnio A prosi o dynamiczną jazdę, i dobrze się z taką czuje, jak i kierowca tak i samochód. Generalnie fantastyczny silnik, tyle że to spalanie to jakieś bajki, ale z reszta przy każdym nowszym samochodzie tak kłamią, i tak czy siak spalają tyle samo co te 20+ lat stare. W pustym mieście wieczorem, jadąc baardzo oszczędnie i używając S&S, można się zamknąć te 5.5 co deklaruje producent, natomiast za dnia i przy typowym ruchu w Krakowie ale też nie że stoję w korku za dużo, to raczej 6.5-7. Czyli znowu tyle co moja była Lancia 1.2 8V Autostrada A4 na wschód, przy 140 to trzeba liczyć na 8.5 do 9.5 jeżeli powieje w naszą stronę. Raz musiałem jechać 170-180, pokazywało 15 litrów na 100. (LPG zaczęło migać po ok 120km żeby zjechać i zatankować, 22 litry poszło na te 120km. Mogłem równie dobrze jechać 140 i dojechać, bo tankując to straciłem chyba więcej czasu niż zaoszczędziłem jadąc szybciej :D ) Dlatego po 10kkm zainstalowałem LPG. Spala go ok 30% więcej niż benzyny, ale jak jeszcze LPG był po 2 zł to tanio się jechało. Teraz po 3.6zł.. i opłacenie instalacji po 35kkm, bo jedynie ok 10zł różnicy w cenie paliwa.
5,3
Fiat 500 II
Seria 3 0.9 TwinAir 105KM 77kW

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Wentylacja i ogrzewanie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Fiat przeprowadzone przez Euro NCAP.
Fiat 500