Szukaj

Dodge Journey 2.0 CRD 140KM 2009 Dodge Journey 2.0 CRD, Automat, Navi, Klima

25 999 PLN
Dodge
Journey
2009
diesel
140 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2009
Przebieg 191 746 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 968 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Dodge Journey 2.0 CRD, Automat, Navi, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
182 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,8 s
Średnie spalanie
7,0 l/100 km
Długość
4 877 mm
Szerokość
1 836 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
8,5
Dodge Journey
Terenowy 2.0 CRD 140KM 103kW
Jak na pojemność auta i 7 miejsc całkiem rozsądne spalanie. Niestety silnik to po prostu stary VW na pompowtryskiwaczach więc jest dość głośny (choć wnętrze jest dość dobrze wyciszone jak na takiego klekota) i nieco za słaby do tego samochodu. Skrzynia to powershift (Getrag DCT450) stosowany w Volvo i Fordach. Napęd przedni w tak ciężkim samochodzie to pomyłka, potrafi mieć problemy z ruszeniem na nowych oponach nawet na podmokłej śliskiej trawie. Zimą regularnie się zakopuje i ma problemy na ruszeniem nawet w niezbyt głębokim śniegu . Najskuteczniej z takich problematycznych miejsc wyjeżdżać tyłem. Auto woła o napęd tylny lub 4x4. Generalnie to, co do tego amerykańskiego auta dodali europejczycy (silnik CRD i skrzynia powershift) było błedem. Najlepiej kupowac wersję benzynową 3.6 Pentastar 4x4 (do której wprawdzie możńa zamontowac LPG ale z bardzo małym zbiornikiem).
8,2
Dodge Journey
Terenowy 2.0 CRD 140KM 103kW
Spalanie spadło po tuningu CPU, przed nie mogłem uzyskać mniej niż 8.3 na trasie przy oszczędnej jeździe. Teraz 7.0 na trasie do Chorwacji z boksem na dachu i 4 osobach. W mieście do 10.0 l. na krótkich odcinkach. Latem potrafi spalać w mieście 8.3 l. zimą niestety wzrasta do 10.0 l. Fabryczne dane spalania to brednie.
9,8
Dodge Journey
Terenowy 2.0 CRD 140KM 103kW
Powiem tak. Jeśli ktoś wam opowiada cuda na temat spalania w tym aucie to poprostu kłamie. Miasto pomiędzy 10 a 11,4, trasa nigdy nie udało mi się zejsć ponizej 8,3l. Aby to uzyskać jechałem 90 km/h. Normalna jazda na trasie czyli pomiędzy 110 a 150 km/h to wynik pomiędzy 9.3 a 10 l. I tyle w temacie. Jeśli ktoś powie, że to dużo na takiego kanciaka i stosunkowo duży ciężar 1900 kg, to też bajdurzy. Pozdrawiam.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Dodge przeprowadzone przez Euro NCAP.
Dodge Journey