Szukaj

Dacia Sandero I Hatchback 5d 1.4 MPI 75KM 2009 Dacia Sandero 125Tyśkm 1WŁAŚCICIEL Laureate 2009 FABRYCZNY LAKIER Klima 1.4

15 900 PLN
Dacia
Sandero
2009
benzynowy
75 KM
+48
Rydułtowy (woj. śląskie)
Rocznik 2009
Przebieg 125 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Elektryczne szyby przednie, Podgrzewana tylna szyba, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo AUX, MP3, Radio fabryczne, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Dacia Sandero 125Tyśkm 1WŁAŚCICIEL Laureate 2009 FABRYCZNY LAKIER Klima 1.4

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
161 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,0 s
Średnie spalanie
6,5 l/100 km
Długość
4 020 mm
Szerokość
1 746 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
91% 9%
7,5
Dacia Sandero I
Hatchback 5d 1.4 MPI 75KM 55kW
Auto kupione z przebiegiem 47tys i instalacją sekwencyjną. W lecie gaz włącza się po przejechaniu ok 3km. Przy moim stylu jazdy nie zauważam istotnych różnic pomiędzy cyklem mieszanym a trasą - na jednym tankowaniu butli, ok 22-23l przejadę 300km, co daje 7.5l/100. Nie wiem jak inne modele, ale mój 75Mpi ma skrzynię zestopniowaną typowo dla auta miejskiego. Piątka przy ok 80-90km/h, powyżej 100-10 robi się głośno. Polubiłem to auto za prostotę i niezawodność. Wnętrze nie jest szczytem estetyki, ale oferuje sporo miejsca, jest wygodne. Nic nie skrzypi. Bardzo fajna pozycja kierowcy: wyraźnie wyżej niż w większości aut, ale e tak wysoko jak w SUVach czy terenówkach. Tanie części i serwis nieautoryzowany - tu ujawnia się zaleta aut nieskomplikowanych bez nadmiaru elektroniki.
8,2
Dacia Sandero I
Hatchback 5d 1.4 MPI 75KM 55kW
W jeździe miejskiej w korkach poruszam się najczęściej i pali zbiornik 44L/na 470-500km. Wyłącznie na trasie, jeżdżąc, ani jak dziadek, ani jak wariat, pali 44L/na 600-670km. Ogólnie jest ekonomicznie, ale nie tak super hiper extra jak chwalą w innych raportach... dodam, że sprawdzone na przebiegu 47000-110000 na przyzwoitej nowej instalacji BRC
7,7
Dacia Sandero I
Hatchback 5d 1.4 MPI 75KM 55kW
instalacja lpg fabryczna, po przejechaniu 40 tys km tak wyszło. Żona potrafi jechać zdecydowanie ekonomiczniej (i wolniej) i Jej się udaje dojść do spalania 7,3l/100km mnie ta sztuka się nigdy nie udała, średnio przy nie przekraczaniu 2,5 tys obrotów wychodzi spalanie ok 7,6-7,8l/100km w cyklu mieszanym z przewagą trasy. Po mieście ok 7,9-8,4l/ 100km. W zinie ok 8,5l/100km różnicy w dynamice jazdy na lpg a na benzynie prawie nie ma a różnica kosztów jest bardzo duża

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Dacia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Dacia Sandero