Szukaj

Dacia Sandero I Hatchback 5d 1.4 MPI 75KM 2010 Dacia Sandero 1.4 MPI, Salon Polska

11 999 PLN
Dacia
Sandero
2010
benzynowy
75 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2010
Przebieg 80 101 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM
Pojemność silnika 1 390 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Beżowy metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Wspomaganie kierownicy, CD, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Dacia Sandero 1.4 MPI, Salon Polska

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
161 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,0 s
Średnie spalanie
6,5 l/100 km
Długość
4 020 mm
Szerokość
1 746 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
91% 9%
7,5
Dacia Sandero I
Hatchback 5d 1.4 MPI 75KM 55kW
Auto kupione z przebiegiem 47tys i instalacją sekwencyjną. W lecie gaz włącza się po przejechaniu ok 3km. Przy moim stylu jazdy nie zauważam istotnych różnic pomiędzy cyklem mieszanym a trasą - na jednym tankowaniu butli, ok 22-23l przejadę 300km, co daje 7.5l/100. Nie wiem jak inne modele, ale mój 75Mpi ma skrzynię zestopniowaną typowo dla auta miejskiego. Piątka przy ok 80-90km/h, powyżej 100-10 robi się głośno. Polubiłem to auto za prostotę i niezawodność. Wnętrze nie jest szczytem estetyki, ale oferuje sporo miejsca, jest wygodne. Nic nie skrzypi. Bardzo fajna pozycja kierowcy: wyraźnie wyżej niż w większości aut, ale e tak wysoko jak w SUVach czy terenówkach. Tanie części i serwis nieautoryzowany - tu ujawnia się zaleta aut nieskomplikowanych bez nadmiaru elektroniki.
8,2
Dacia Sandero I
Hatchback 5d 1.4 MPI 75KM 55kW
W jeździe miejskiej w korkach poruszam się najczęściej i pali zbiornik 44L/na 470-500km. Wyłącznie na trasie, jeżdżąc, ani jak dziadek, ani jak wariat, pali 44L/na 600-670km. Ogólnie jest ekonomicznie, ale nie tak super hiper extra jak chwalą w innych raportach... dodam, że sprawdzone na przebiegu 47000-110000 na przyzwoitej nowej instalacji BRC
7,7
Dacia Sandero I
Hatchback 5d 1.4 MPI 75KM 55kW
instalacja lpg fabryczna, po przejechaniu 40 tys km tak wyszło. Żona potrafi jechać zdecydowanie ekonomiczniej (i wolniej) i Jej się udaje dojść do spalania 7,3l/100km mnie ta sztuka się nigdy nie udała, średnio przy nie przekraczaniu 2,5 tys obrotów wychodzi spalanie ok 7,6-7,8l/100km w cyklu mieszanym z przewagą trasy. Po mieście ok 7,9-8,4l/ 100km. W zinie ok 8,5l/100km różnicy w dynamice jazdy na lpg a na benzynie prawie nie ma a różnica kosztów jest bardzo duża

Zalety

+ Karoseria + Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Dacia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Dacia Sandero