Szukaj

Dacia Logan II MCV 1.2 16V 75KM 2014 Dacia Logan 1.2 16V, Salon Polska, Serwis ASO

20 999 PLN
Dacia
Logan
2014
benzynowy
75 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2014
Przebieg 128 038 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM
Pojemność silnika 1 149 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Dacia Logan 1.2 16V, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
162 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
14,2 s
Średnie spalanie
5,8 l/100 km
Długość
4 492 mm
Szerokość
1 733 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,7
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
5,0
Dacia Logan II
MCV 1.2 16V 75KM 55kW
Dacia Logan II MCV rocznik 2019 silnik 1.0 Sce. (auticentrum nie uzupełniło) . W trasie jadąc 60 km na h komputer pokazywał 3,2 l/100 km. Jednak po zatankowaniu wyszło więcej. Na razie rekord w trasie przy dłuższej jeździe wyszło 4,1. Ogólnie w trasie wychodzi miedzy 4,2 a 4,7 czyli średnia w trasie około 4,5 l/100 km. W mieście latem 5,2. zimą około 5,7. Na razie mieszany wychodzi 4,9. po 20 tys km. Wcześniej miałem Skodę Citigo. Uważam ten samochód za jeden z najoszczędniejszych i po 85 tys km wynik 4,7. Czyli Logan pali nie wiele więcej od takiego maluszka jak Citigo. Moim zdaniem jeżeli chodzi o praktyczność i niskie koszty to najlepsze autko. Jest megoa praktyczne, można w nim przenocować, pali niewiele, serwis nawet w ASO to około 300 zł. Jest w trasie bardzo wygodne. Jeżeli komuś nie przeszkadza jakość wykonania to jest to naprawdę fajny samochód.
5,9
Dacia Logan II
MCV 1.2 16V 75KM 55kW
Auto kupiłem jako 2 letnie z przebiegiem 55tyś km. Silnik 1.2 16v jest bardzo oszczędny. W trasie jadąc z prędkością 90km/h spalanie waha się w granicy 4,5-4,7l/100km. W cyklu mieszanym średnie spalanie wynosi około 6,5l/100km natomiast jeżdżąc tylko i wyłącznie po mieście trzeba liczyć się ze spalaniem w granicy 7,5-8l PB. Jak na swoje gabaryty i mały silnik ( w praktyce jest to 1.1 - pojemność skokowa 1149cm) spalanie przyzwoite. Osiągi nie powalają ale do przemieszczania z punktu A do punktu B czy wyjazdy wakacyjne z rodziną wystarczają. Jak trzeba bez problemu jedzie licznikowe 170km/h. Jak na razie nic w aucie się nie psuje od zakupu przejechałem ponad 6tyś. km i auto jest prawie w 100% oryginalne - po zakupie wymieniłem tarcze + klocki z przodu ( TRW po zniżkach komplet 300zł), świece zapłonowe+ filtry+ olej ( 300zl), Jak na 5 miesięcy użytkowania i ponad 6 tysięcy przejechanych km super. Z wad to słabej jakości boczki drzwiowe które szybo się rysuje, niewygodne fotele na większe trasy ( ponadto od 1,5 tys km zaczęły wydawać dźwięki jak stare zardzewiałe zawiasy) ale te wady nie skreślają samochodu, za podobne pieniądze można kupic 10cio letnie auto wyższej klasy mi Avensis II, Passata B5 FL, Focusa MK2 FL ale będzie miało większy przebieg i z pewnością na start po zakupie trzeba było by zainwestować parę złotówek mi. w zawieszenie czy zapłon. Jak ktoś nie potrzebuje auta aby chwalić sie sąsiadom i znajomym to gorąco polecam auta spod znaku otwieracza. W rodzinie mam 4 dacie ( Duster 2010, MCV II 2013, MCV II 2014 , Sandero II 2015) i żadne z tych aut nigdy nie zawiodło. Pozdrawiam
6,5
Dacia Logan II
MCV 1.2 16V 75KM 55kW
Auto w trasie pali bardzo dużo. Polecam do miasta i okolic. Trochę byłem rozczarowany owym spalaniem bo do 90 jest w miarę ale to co dzieję się dalej to niezłe jaja. Auto na autostradzie traci paliwo szybciej niż Porsche Cayenne także radzę uważać i raczej decydować się na wersję 0.9 90km. Bardziej oszczędna, dynamiczna i nie wyje jak syrenka strażacka (jeździłem Clio z tym silnikiem).

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Dacia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Dacia Logan