Szukaj

Dacia Duster I SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 2014 Duster 1.6 Laureate 4x4

46 900 PLN
Dacia
Duster
2014
benzynowy
105 KM
+48
Lublin (woj. lubelskie)
Rocznik 2014
Przebieg 60 400 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Podgrzewane lusterka boczne, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Radio fabryczne, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Relingi dachowe

16,4
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Samochód zakupiony do firmy. Silnik 105 KM z instalacją Landi Renso montowaną w salonie. Wielokrotna regulacja instalacji LPG w salonie nic nie pomogła. Auto spala średnio 18 litrów gazu większość trasy (90%) to autostrada. Maksymalne spalanie auta na autostradzie przy prędkości 150-160 km/h to 24 l/100 km. Minimalne jakie udało nam się odnotować to 11,5 l przy bardzo spokojnej jeździe w trybie ECO z maksymalną prędkością 100 km/h. Awarie: przy przebiegu ok 15000 km wymiana zawieszenia z przodu ( łożyska Mcphersona); dwukrotnie rozszczelniła się klimatyzacja; awaria hamulca ręcznego; przy przebiegu 35000 km wymieniono całą skrzynię biegów; po niespełna 2 latach od zakupu zaczął korodować tylny błotnik który pomalowano w ramach gwarancji; wymiana uszczelnień przepustnicy. Po zakończeniu okresu gwarancji instalacji LPG oddaliśmy samochód do prywatnego warsztatu. Spalanie przy 110-120 to 13,8 l/100 a przy prędkości 150 wynosi 18,8 l/100 km. Samochód odznacza się dużym poziomem hałasu ( nie da się korzystać z fabrycznego zestawu głośnomówiącego, słabą jakością plastików, zimą ciężko nagrzać wnętrze a latem klimatyzacja musi pracować na maksymalnych obrotach aby utrzymać temperaturę w kabinie ok 21 stopni. Obecnie samochód ma przejechane 40000 km i zostanie wymieniony na bardziej ekonomiczny i mniej awaryjny. Wystawiam mu niską ocenę spalanie i trwałość (szczególnie skrzyni biegów). Auto z napędem 4x4 i 6 biegową skrzynią.
12,9
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Spalanie na podstawie dokładnych notatek z dwuletniego użytkowania, po dotarciu, przejechane ok. 28 tys. km, wersja 4x4 z instalacją LPG wstawioną w serwisie przy zakupie nowego auta: 1. samochód pali średnio 10.3 - 11.9 l gazu + 0.7 - 1.5 l benzyny (zleżenie od czasu jazdy na zimnym silniku); średnia liczona z odcinków ok. 2-3 tys. km, typowe użytkowanie prywatne, 2. jazda po trasie to ok. 11.6 -12.2 l gazu przy prędkościach "przelotowych" 110-130 km/h. 3. jazda na benzynie to średnio 9.4 - 10.4 litra (jazda mieszana, brak dokładnych wyliczeń trasa/miasto). Żeby odnieść wskazania komputera do rzeczywistego spalania, do tego co na wyświetlaczu należy doliczyć: 1. 9-11% przy jeździe na benzynie, 2. 36-38% żeby wyznaczyć spalanie gazu. Spalanie dotyczy normalnej jazdy, bez trybu ECO, bez oszczędzania i z kierowcą bez ADHD.
9,3
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 16V 105KM 77kW
Zużycie paliwa silnika benzynowego przy bardzo spokojnej jeździe i 90 % w trasie pozwala na osiągnięcie średniego spalania na poziomie 8 l/100 km. W mieście spalanie zdecydowanie powyżej 10 l/100 km. Pozostałych kosztów jeszcze nie doświadczyłem.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Dacia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Dacia Duster