Szukaj

Dacia Duster II SUV 1.0 TCe LPG 100KM 2021 Duster 1.0 TCe Prestige LPG

84 900 PLN
Dacia
Duster
2021
benzynowy z lpg
100 KM
+48
Elbląg (woj. warmińsko-mazurskie)
Rocznik 2021
Przebieg 20 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 100 KM
Pojemność silnika 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Beżowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Wspomaganie kierownicy, Nawigacja GPS, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

Duster 1.0 TCe Prestige LPG

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
174 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,0 s
Średnie spalanie
5,0 l/100 km
Długość
4 341 mm
Szerokość
1 804 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
76% 24%
10,6
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Posiadam Dustera 6-biegowego ( odebrany z salonu w kwietniu - przejechane +12 000 km). Mieszkam pod Warszawą i codziennie jadę pewien odcinek drogą ekspresową(20-40km dziennie) do Warszawy NIe wiem jak ludzie wyrabiają spalanie na poziomie 9l ( chyba, że jadą po 80-90km/h) Robiłem test i przy jeździe stałej przy prędkości 120km/h spalanie waha się +/- 11l / 100km Jeżdżę bez trybu eco , jazda dynamiczna, lecz nie brawurowa. Po przejechanie ponad 12k kilometrów i nie raz jeżdżąc na benzynie pare km ( gdy gaz się skończył) nadal nie musiałem tankować benzyny więc spalanie jest w 100% gaz praktycznie.
8,8
Liczba komentarzy: 1
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Auto odebrane z salonu w październiku 2020. Początkowo spalanie na letnich oponach i spokojnej jeździe na dotarciu, wynosiło około 7,5l. Po zmianie na opony zimowe i aktywacji komputera pokładowego (pomiar LPG tylko z kilometrów przejechanych na LPG) spalanie wzrosło do 9l w cyklu mieszanym. Na trasie komputer pokazuje średnie spalanie 12l/100km przy prędkości 130km/h i wyżej. Myślę że troszkę przekłamuje, bo po przejechaniu większości zbiornika na trasie i tylko odrobinę w mieście, średnia z tankowania to 11,5l/100km. Przy ecodriving'u spalanie na zimówkach to 8l/100km, myślę że udało by się zejść niżej na letnich, ale przyjemności z jazdy mniej. Tryb ECO niewiele pomaga, lepiej samemu jeździć eco. Tutaj ciekawostka, benzyna przy zakupie zatankowana do pełna właśnie się skończyła.... nie wiem czy to efekt zimy, czy coś jest nie tak, bo opinie mówiły o tym że starcza na rok.
8,8
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Auto odebrane z salonu w październiku 2020. Początkowo spalanie na letnich oponach i spokojnej jeździe na dotarciu, wynosiło około 7,5l. Po zmianie na opony zimowe i aktywacji komputera pokładowego (pomiar LPG tylko z kilometrów przejechanych na LPG) spalanie wzrosło do 9l w cyklu mieszanym. Na trasie komputer pokazuje średnie spalanie 12l/100km przy prędkości 130km/h i wyżej. Myślę że troszkę przekłamuje, bo po przejechaniu większości zbiornika na trasie i tylko odrobinę w mieście, średnia z tankowania to 11,5l/100km. Przy ecodriving'u spalanie na zimówkach to 8l/100km, myślę że udało by się zejść niżej na letnich, ale przyjemności z jazdy mniej. Tryb ECO niewiele pomaga, lepiej samemu jeździć eco. Tutaj ciekawostka, benzyna przy zakupie zatankowana do pełna właśnie się skończyła.... nie wiem czy to efekt zimy, czy coś jest nie tak, bo opinie mówiły o tym że starcza na rok.

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Dacia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Dacia Duster