Szukaj

Dacia Duster I SUV 1.6 16V 105KM 2010 Dacia Duster z Niemiec zarejestrowana w Polsce.

26 999 PLN
Dacia
Duster
2010
benzynowy
105 KM
+48
Zielona Góra (woj. lubuskie)
Rocznik 2010
Przebieg 178 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka alcantara, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Relingi dachowe

Informacje o samochodzie

Dacia Duster z Niemiec zarejestrowana w Polsce.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
165 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,5 s
Średnie spalanie
7,5 l/100 km
Długość
4 315 mm
Szerokość
1 822 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
91% 9%
10,1
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Wiadomo mi, że części są tanie i naprawy proste, ale o ekonomice tego aspektu mogę się wypowiadać, bo jeszcze nic mi się nie zepsuło - za mały przebieg chyba. Na razie auto ogląda warsztat tylko przy przeglądach i sezonowych zmianach opon. Natomiast co do jeżdżenia: z LPG - bardzo tanie, koszt 100 km na poziomie 17-23 zł (benzyny idzie do 0,5 l/100 km). Na samej benzynie było wyraźnie gorzej, więc jeśli ktoś dużo jeździ, koniecznie powinien założyć instalację gazową: instalacja sugerowana przez Renault do tego dość prostego i niewysilonego silnika (wziętego z Megane) to Landi Renzo IV, w ASO za 3600 zł z montażem i regulacją. Można też kupić auto od razu z tą instalacją, ale wtedy bez koła zapasowego, co mi akurat nie pasowało. Na pewno można też dobrać dobre instalacje innych firm. Założyłem gaz jakiś czas po zakupie i nie żałuję, koszty jazdy spadły o połowę, silnik działa bez zarzutu, nie ma zauważalnego spadku mocy. A różnica w cenie przeglądu to raptem 60 zł, czyli 3/4 ceny baku gazu :-)
11,1
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Podziwiam tych którzy podają spalanie na poziomie 5 do 8 l/100km, przejechałem 20 tys km. Większość przebiegu w trybie auto z tego ok 60% to miasto, 40% trasa. Styl jazdy raczej spokojny i zrównoważony. Aby osiągnąć ok. 8 l/100km to trzeba by jeździć bardzo bardzo delikatnie i max ok. 70 km/h. Nie wiem kto i w jakim celu zaniża spalanie? to bez sensu. Ale pomimo, tak (uważam) bardzo wysokiego spalania jestem z tego samochodu bardzo zadowolony. A już użytkowałem już diesle i benzynowe m.in. od 126, 125, Ople, BMW, Peugeot, Renault, Mercedesy, Ford, Toyota. Pozdrawiam wszystkich i proszę o prawdziwe dane, być może w moim samochodzie Duster producent powinien wymienić silnik?
12,4
Dacia Duster I
SUV 1.6 16V 105KM 77kW
Napęd 4x4. Spalanie rejestrowane w trybie napędu "AUTO", w warunkach zimowych, silnik miał zrobione od 0km do 3000km - czyli okres pełnego dotarcia. Spalanie gazu w mieście (Warszawa) wacha się w granicach 11,5 - 12,5 L/100km. Lecz na autostradzie spalanie silnie uzależnione od prędkości. Przy prędkości 115-120km/h spalanie wynosi 11,5-12,5 lecz przy prędkości 140km/h spalanie wynosi 14,25. Skończył się okres pełnego datarcia i robi się wiosna więc sprawdzę spalanie z napędem tylko na przednią oś i niebawem podzielę się informacją. Pozdrawiam

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Ergonomia - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Dacia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Dacia Duster