Szukaj

Dacia Duster II SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 2024 Dacia Duster Journey LPG 1.0 TCe 100KM / Pakiet Parking + Zimowy

99 900 PLN
Dacia
Duster
2024
benzynowy z lpg
100 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2024
Przebieg 1 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 100 KM
Pojemność silnika 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Relingi dachowe

Informacje o samochodzie

Dacia Duster Journey LPG 1.0 TCe 100KM / Pakiet Parking + Zimowy

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
168 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,8 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 341 mm
Szerokość
1 804 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
50% 50%
7,9
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Praktycznie z każdego zbiornika wyjeżdżonego wkoło komina wychodzi koło 8,5 l. LPG na 100km. Autostrada na tempomacie 130km/h z dużym obciążeniem i bagażnikiem z 3 rowerami na haku to już kosmiczne 10,5 do 12 litrów w zależności od kierunku wiatru, temperatury i włączonej klimy. Przepisowa i mało ruchliwa krajówka za granicą to 7 litrów, pomimo pełnego załadunku i tych rowerów. Jest więc to bardzo ekonomiczna opcja, ale raczej do bulwarowej, spokojnej jazdy. Pociskanie autostradą nawet z dopuszczalną prędkością zjada całą ekonomię i czuć, że kosztuje silnik sporo wysiłku.
8,3
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Super auto. Silnik wystarczająco dynamiczny. Trzeba pilnować aby miał ponad 2tyś obrotów i jest dobrze. Silnik wdzięczny pod względem spalania, do 130km/h dynamika dobra, kultura pracy dobra. Zawieszenie pozwala na podróżowanie 140km/h. Miałem Saaby i Volva mam Toyotę i Citroena więc mam porównanie. Dużo jeżdżę po autostradzie i bez kompleksów wyprzedzam posiadaczy historycznych: bmw, audi i innych poniemieckich aut wlekących się aby oszczędzić paliwo.
9,4
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Witam. Próbka niewielka, ale zawsze. Miasto 10,7. Krótkie odcinki. Trasa drogi ekspresowe i krajowe max 130/h dało radę 7,8. Średnia 9,7. Pewnie dałoby radę trochę mniej. Wyniki w zimie. Latem liczę na niższe wartości.

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Dacia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Dacia Duster