Szukaj

Dacia Duster I SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 2017 Dacia Duster Dacia Duster I Fabryczna instalac...

45 000 PLN
Dacia
Duster
2017
benzynowy z lpg
114 KM
+48
Tychy (woj. śląskie)
Rocznik 2017
Przebieg 81 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 114 KM
Pojemność silnika 1 600 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Biały
Liczba drzwi 4

Informacje o samochodzie

Dacia Duster Dacia Duster I Fabryczna instalac...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,0 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 315 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,9
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
7,4
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Narazie testowany w lecie. Przy hiper oszczednej jezdzie z gorki z wiatrem i 70ka spala 6.5 i ani decymetra mniej. Przy normalnej blizej 7.0 - 7.5 W miescie jak to w miescie - w korku moze spalic nieskonczonosc chyba ze uzyjemy S&S :) Duster to hiper praktyczny samochod do 100 km/h Powyzej ma jeszcze zapas ale wlacza sie wir w zbiorniku - duzy przeswit i benzyna + predkosc to nie sa dobre kombinacje :) Za to silnik jest tani, praktycznie bezobslugowy, bez klopotliwej turbiny i z fajnym dzwiekiem. Osiagi poprawne - 115KM wystarcza spokojnie przy samochodzie o tej masie.
10,9
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Jeżdżę Dusterem od czerwca 2016 roku. Do tej pory przejechałem 6500km. Auto na co dzień jest używane do dojazdów do pracy- w dużym, bardzo zakorkowanym mieście (rano 12 km, czas przejazdu ok 20 min- lekki korek i wiele świateł, a powrót wieczór też 12 km i przez mega korki- czas przejazdu ok 40 min do 1h), auto załadowane 2 osoby dorosłe plus 1 dziecko. Spalanie po mieście przy wyłączonym start stopie (doprowadzał mnie do szewskiej pasji) i wyłączonym EKO dochodzi do 13 litrów benzyny. Po załączeniu funkcji eko spalanie spada o ok 1 - 2 litrów i wtedy auto spala ok 11 do 12 litrów (bardziej 11 niż 12, ale to wartości zmienne w zależności od zakorkowania miasta), za to przyspieszenie do 100km/h mierzymy w dniach kalendarzowych. Na trasie z V max 90km/h -przy emeryckim stylu jazdy auto zbliża się do okolic 9l. To są fakty (nie mity) zmierzone od tankowania do tankowania, bo komputera w aucie nie posiadam. Nie wierzyłem prospektom, że auto będzie palić 8,5l po mieście, ale 13 l to przesada. Natomiast Duster mimo zbyt wysokiego jak na moją percepcję spalania, ma wiele niezaprzeczalnych zalet jak np napęd 4WD oraz prześwit- parkuję tam, gdzie swoim BMW nawet nie marzyłem. No i jest nowa... Bardzo dobry stosunek jakość/cena.
9,4
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
po przejechaniu 15tys km zacząłem się przyzwyczajać, że Duster musi swoje spalić, na co dzień po dużym mieście z włączonym start-stop w trybie eko, 10,5-11.9l, na trasie przy 90-100km/h 7.8l i nie idzie niżej zejść, 130-140km/h - hahaha smok 13-14l, na szczęście prześwit 21cm oraz jazda po leśnych "drogach" z włączonym napędem 4x4 oraz ruszanie na światłach przy śliskiej nawierzchni rekompensują zbyt wysokie spalanie, szkoda że nie ma skrzyni automatycznej - te 6 biegów ma bardzo krótkie przełożenia i trzeba się w mieście namachać, mimo to w swojej cenie to przyzwoite auto

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Skrzynia biegów - Ergonomia - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Dacia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Dacia Duster