Szukaj

Dacia Duster I SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 2016 Dacia Duster Bezwypadkowy Zarejestrowany LE...

33 900 PLN
Dacia
Duster
2016
diesel
109 KM
+48
Skiereszewo (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2016
Przebieg 122 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 109 KM
Pojemność silnika 1 461 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Dacia Duster Bezwypadkowy Zarejestrowany LE...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
169 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,8 s
Średnie spalanie
4,4 l/100 km
Długość
4 315 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
6,3
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Auto potrafi być bardzo ekonomiczne, jak na napęd 4x4 pod warunkiem jazdy do 90-100 km/h. Skrzynia biegów jest absurdalnie krótka, co wpływa na zużycie paliwa przy wyższych prędkościach. Aerodynamika cegły również nie pomaga. Auto używam głównie w trasie, do 100km/h średnia wychodzi w okolicy 6 litrów, przy prędkościach 80-90 km średnia 5,2 l/100km. Tempomat na 100 km/h - spalanie 6,2 litra i obroty 2600. Tempomat na 120 km/h - spalanie 7,5, Tempomat na 140 - spalanie 9-10 litrów. Na plus zachowanie podczas zapakowania rowerów na hak - auto jest tak absurdalnie nie aerodynamiczne, że dodatkowy bagaż praktycznie nie wpływa na spalania. Fatalne wygłuszenie od strony silnika (szczególnie przeszkadza w dieslu. Fatalne nagłośnienie, jakość wykonania jest ok. Bezawaryjność na fajnym poziomie jak i koszty serwisu. Najlepsze właściwości terenowe w swojej klasie. Krótka skrzynia bardzo spowalnia to auto, sprint do 100km/h wymaga użycia aż 5 biegu. Ogólnie polecam dla osób chcących jeździć wolniej. Chip tuning dodaje wigoru na wyższych biegach (u mnie 130 KM), ale skrzynia studzi zapał i powoduje, że prędkość przelotowa to okolice 100-110 km/h
6,2
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Auto kupione latem 2015, za mną trasa Gdynia- Szklarska Poręba, apotem zaraz 1500 km po Niemczech, wszystko w ciągu 10 dni. Średnie spalanie biorąc pod uwagę, że były to długie trasy i mało jazdy po mieście wyniosło 6,3 ( w Polsce średnia prędkość 90-100 a w Niemczech jazda z prędkościami 120-140 km/h ). Obecnie jeżdżąc tylko po mieście za ostatnie 2 miesiące spalanie na wyświetlaczu pokazuje 6,6 l/100 km
6,0
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.5 dCi 109KM 80kW
Jest dobrze. Stała jazda z prędkościami: 70km/h - 3,5l/100; 90km/h - 4,4l/100; 120km/h - 6,2l/100. Powyżej 120 obroty silnika szybko rosną a wraz z nimi zużycie paliwa. Przy 140km/h jest 8-9l/100. W praktyce prędkość 140km/h daje 2 razy większe spalanie niż 90km/h!

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Ergonomia - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Dacia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Dacia Duster