Szukaj

Dacia Duster I SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 2016 Dacia Duster 1.6 SCe, Salon Polska, 4X4, Navi

42 999 PLN
Dacia
Duster
2016
benzynowy
114 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2016
Przebieg 118 790 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 114 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Hak, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

Dacia Duster 1.6 SCe, Salon Polska, 4X4, Navi

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
168 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,0 s
Średnie spalanie
6,8 l/100 km
Długość
4 315 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,9
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
7,4
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Narazie testowany w lecie. Przy hiper oszczednej jezdzie z gorki z wiatrem i 70ka spala 6.5 i ani decymetra mniej. Przy normalnej blizej 7.0 - 7.5 W miescie jak to w miescie - w korku moze spalic nieskonczonosc chyba ze uzyjemy S&S :) Duster to hiper praktyczny samochod do 100 km/h Powyzej ma jeszcze zapas ale wlacza sie wir w zbiorniku - duzy przeswit i benzyna + predkosc to nie sa dobre kombinacje :) Za to silnik jest tani, praktycznie bezobslugowy, bez klopotliwej turbiny i z fajnym dzwiekiem. Osiagi poprawne - 115KM wystarcza spokojnie przy samochodzie o tej masie.
10,9
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
Jeżdżę Dusterem od czerwca 2016 roku. Do tej pory przejechałem 6500km. Auto na co dzień jest używane do dojazdów do pracy- w dużym, bardzo zakorkowanym mieście (rano 12 km, czas przejazdu ok 20 min- lekki korek i wiele świateł, a powrót wieczór też 12 km i przez mega korki- czas przejazdu ok 40 min do 1h), auto załadowane 2 osoby dorosłe plus 1 dziecko. Spalanie po mieście przy wyłączonym start stopie (doprowadzał mnie do szewskiej pasji) i wyłączonym EKO dochodzi do 13 litrów benzyny. Po załączeniu funkcji eko spalanie spada o ok 1 - 2 litrów i wtedy auto spala ok 11 do 12 litrów (bardziej 11 niż 12, ale to wartości zmienne w zależności od zakorkowania miasta), za to przyspieszenie do 100km/h mierzymy w dniach kalendarzowych. Na trasie z V max 90km/h -przy emeryckim stylu jazdy auto zbliża się do okolic 9l. To są fakty (nie mity) zmierzone od tankowania do tankowania, bo komputera w aucie nie posiadam. Nie wierzyłem prospektom, że auto będzie palić 8,5l po mieście, ale 13 l to przesada. Natomiast Duster mimo zbyt wysokiego jak na moją percepcję spalania, ma wiele niezaprzeczalnych zalet jak np napęd 4WD oraz prześwit- parkuję tam, gdzie swoim BMW nawet nie marzyłem. No i jest nowa... Bardzo dobry stosunek jakość/cena.
9,4
Dacia Duster I
SUV Facelifting 1.6 SCe 114KM 84kW
po przejechaniu 15tys km zacząłem się przyzwyczajać, że Duster musi swoje spalić, na co dzień po dużym mieście z włączonym start-stop w trybie eko, 10,5-11.9l, na trasie przy 90-100km/h 7.8l i nie idzie niżej zejść, 130-140km/h - hahaha smok 13-14l, na szczęście prześwit 21cm oraz jazda po leśnych "drogach" z włączonym napędem 4x4 oraz ruszanie na światłach przy śliskiej nawierzchni rekompensują zbyt wysokie spalanie, szkoda że nie ma skrzyni automatycznej - te 6 biegów ma bardzo krótkie przełożenia i trzeba się w mieście namachać, mimo to w swojej cenie to przyzwoite auto

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Widoczność + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Skrzynia biegów - Ergonomia - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Dacia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Dacia Duster