Szukaj

Dacia Duster II SUV 1.3 TCe 150KM 2019 Dacia Duster 1.3 TCe, Salon Polska, 1. Właściciel

58 999 PLN
Dacia
Duster
2019
benzynowy
150 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2019
Przebieg 81 909 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 332 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Dacia Duster 1.3 TCe, Salon Polska, 1. Właściciel

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,4 s
Średnie spalanie
6,1 l/100 km
Długość
4 341 mm
Szerokość
1 804 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
89% 11%
8,7
Dacia Duster II
SUV 1.3 TCe 150KM 110kW
Szczerze mówiąc nie wiem, jak poprzednicy mają tak małe spalanie. Ja przy delikatnej jeździe po mieście nie schodzę poniżej 9 litrów.. W trasie na "wiejskich " drogach i prędkości 70 - 90 km ni zszedłem poniżej 7 litrów. Jest to więcej niż deklaruje producent, ale nie narzekam bo poprzednia Duster 1,6 16V paliła więcej o 2-3 litry a przyjemność z jazdy żadna. Teraz przynajmniej mogę czasem zawstydzić "zachodnie" marki i czują moje spaliny. Na mokrym (a zwłaszcza na śniegu) spod świateł - mało jakie auto ma szanse (tryb 4x4 robi swoje)... Może to spalanie to kwestia opon typu AT (gruby bieżnik). Tak czy inaczej na baku nie zrobiłem nigdy więcej niż 500 km...
7,3
Dacia Duster II
SUV 1.3 TCe 150KM 110kW
Napęd 4x2, prawda jest taka, że jak ktoś chce osiągnąć średnie maksymalne 7l/100km i się tym chwalić to może i da radę, ale jeżdżąc normalnie/dynamicznie (auto samo do tego zaprasza) 70-80% jazdy duże miasto to nie spodziewajcie się aż takich oszczędności. Prawdziwe spalanie z 7 tys. km od nowości to 8,5l/100 km nie patrząc już na irytujący panel "eko-driving" :). W porównaniu do wcześniejszej wersji benzynowej po lifcie 115km 4x4 to jednak sukces bo aż o 3l/100 km mniej. Auto naprawdę jest dynamiczne i boki zrywam ze śmiechu, widząc zdziwione miny właścicieli innych aut jak mój czarny Dasta odjeżdża im na światłach. Kilka rzeczy musieli jednak skopać w porównaniu do poprzedniej wersji chociażby: półkę u pasażera z przodu - (teraz tu praktycznie nic nie idzie położyć - przedtem mogła leżeć nawet butelka), brak podwójnego uchwytu na napoje, dziwnie umiejscowione w drzwiach przyciski do otwierania szyb, no i w bagażniku brak schowka pod tapicerką. Duży minus za brak airbagów dla pasażerów z tyłu i ciągle niezbyt wygodne fotele. Ale generalnie w tej cenie nie powinno się na to narzekać :).
7,4
Dacia Duster II
SUV 1.3 TCe 150KM 110kW
Normalna eksploatacja. Głównie wyjazdy na wycieczki poza miasto. Średnie zużycie paliwa to 7,5 l/100km Nie jeżdżę ECO, nie korzystam z tej funkcji i dla mnie mogłaby nie istnieć. Jeżdżę tak aby z jazdy czerpać przyjemność. Cały czas na automatycznej klimie. Ten silnik lubi gdy się mu wciśnie gaz ale trzeba się liczyć z kosztami. Trasa Wrocław - Pobierowo w strumieniach deszczu przy silnym wietrze czołowo-bocznym (gł. S8 czyli trasa szybka) - zużycie paliwa 9,1 (ledwo bak starczył). Powrót, ta sama trasa powrotna, świetna pogoda bez wiatru - średnia 7,1 Wniosek gdybym jechał ECO zszedłbym do 6/100 ale to nie byłaby jazda tylko Eco toczenie się max. do 90/h Auto nie można zaliczyć do ekonomicznych ale winę za to ponosi jego brak aerodynamiki. Mimo to gdy trzeba potrafi odejść rewelacyjnie. Wyprzedzanie tym autem to sprawa naprawdę prosta bo moc robi swoje.

Zalety

+ Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wyciszenie - Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Dacia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Dacia Duster