Szukaj

Dacia Duster II SUV 1.0 TCe 90KM 2021 Dacia Duster 1.0 TCe, Salon Polska, 1. Właściciel

58 999 PLN
Dacia
Duster
2021
benzynowy z lpg
91 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2021
Przebieg 85 994 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 91 KM
Pojemność silnika 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Dacia Duster 1.0 TCe, Salon Polska, 1. Właściciel

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
166 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,1 s
Średnie spalanie
6,3 l/100 km
Długość
4 341 mm
Szerokość
1 804 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
79% 21%
4,8
~Leśny dziadek
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.0 TCe ECO-G 100KM 74kW
Samochód kupowany ze względu na cenę i fabryczną instalacje LPG. Z zewnątrz wygląda ładnie na znacznie droższy niż jest , środek - szału nie ma, ot może być. Myślałem że z tego 100 konnego silnika w takiej bryle to raczej mułowaty będzie ale tu pozytywne zaskoczenie jest całkiem żwawy turbo robi robotę. I teraz najważniejsze bo myślę że większość to tak jak ja przy zakupie i użytkowaniu to na ekonomię patrzy. Bardzo szybko przełacza się na LPG...
4,6
~Makapaka
Dacia Duster II
SUV 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Zalety: - bardzo niskie spalanie (8l LPG w mieszanym), zwłaszcza jak na swoje wymiary i całkiem przyzwoite osiągi. W skali roku to są realne, spore oszczędności względem aut konkurencji. - prowadzenie, miło mnie zaskoczyło jak auto o takiej wadze i wymiarach się prowadzi. Dobry kompromis pomiędzy komfortem, a sztywnością pojazdu. Nie spodziewałem się tego po Dacii. - miejsce w środku i bagażnik (chociaż przód auta, pod maską mogłoby być...
4,5
~Kleofas
Dacia Duster II
SUV Facelifting 1.3 TCe 150KM 110kW
Kolejna ocena po 9kkm Jestem nadal bardzo zadowolony. Trochę się przyzwyczaiłem do francuskiej inności (np sterowanie radiem). Po upalnym lecie i pierwszym ataku zimy mogę coś powiedzieć o wentylacji i trakcji - kompletnie nic do zarzucenia a trakcja wręcz super. Ogrzewanie foteli dziwnie działa ale do ogarnięcia (od chłodów mam włączone na stałe, jest termostat). Trochę nie ogarniam aktualizacji map z telefonu (wybitnie nieintuicyjne), muszę...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Dacia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Dacia Duster