Szukaj

Citroen C5 III Tourer 2.0i 16V 140KM 2009 ZAREJESTROWANY 2.0i 16V EXCLUSIVE SERWIS BI-XENON SKÓRA MASAŻ GRZ.FOTELE

20 900 PLN
Citroen
C5
2009
benzynowy
140 KM
+48
Kutno (woj. łódzkie)
Rocznik 2009
Przebieg 280 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

ZAREJESTROWANY 2.0i 16V EXCLUSIVE SERWIS BI-XENON SKÓRA MASAŻ GRZ.FOTELE

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
202 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,5 s
Średnie spalanie
9,0 l/100 km
Długość
4 829 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
13,5
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Ogólnie jeżdżę głownie do pracy 50/50 trasa/miasto styl jazdy raczej agresywny. Średnio pali mi około 13,5 litrów LPG. Na butli 48 litrów LPG mogę zrobić do 350 km (rekord 400 przy spokojnej jeździe nigdy nie powtórzony) Po trasie autostradowej gdzie jechałem 120-160 km/h i spalaniu 13 litrów LPG postanowiłem sprzedać auto. Już nie samo spalanie było powodem tego, a to że ten silnik jest zbyt słaby na ponad 2000 Kg załadowany i automatyczną wygodną lecz toporną skrzynie biegów. W ruchu miejskim skrzynia jak to automat niezauważalnie i płynnie zmienia biegi a przyspieszenie liniowe bez szarpnięć. Niestety mój styl jazdy nie współpracuje z taką konfiguracją i podnosi spalanie przy kiepskich osiągach.
9,3
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Części eksploatacyjne ceny jak w większości samochodów. Samochód generalnie spisywał się doskonale więc nie wiem jak kosztowny byłby remont zawieszenia hydraulicznego czy innych podzespołów. Spalanie w trasie ok 8l ( waga auta ok 1600 kg) więc jest ok. w mieście to 10- 11 l/100km
7,7
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Silnik zdecydowanie na trasy , przy ekonomicznej jeździe można zejść poniżej 7 l , wyprzedzanie z tym silnikiem nie należy również do najmocniejszej strony tej C5 , moim zdaniem nie powinien być montowany w tej klasie samochodów.Zalety : prostota i niezawodność , jak na razie!

Zalety

+ Układ jezdny + Stosunek jakość/cena + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Ergonomia - Wentylacja i ogrzewanie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Citroen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Citroen C5