Szukaj

Citroen C5 III 2023 Citroen C5X EAT8 FV23 Od RiA

149 900 PLN
Citroen
C5
2023
hybrydowy
225 KM
+48
Grębów (woj. podkarpackie)
Rocznik 2023
Przebieg 11 203 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 225 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Isofix, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Citroen C5X EAT8 FV23 Od RiA

4,1
~WGR
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Samochód kupiłem używany w wersji Exclusive. Sprawia wrażenie dużo młodszego wizualne niż jest w rzeczywistości. Środek dość mocno nietypowy. Ogólnie bardzo komfortowy samochód w trasę, cichy i dobrze wykonany wewnątrz. Nie wiem czy to wina mojego konkretnego egzemplarzu (i zaniedbań poprzedniego właściciela), ale w trakcie użytkowania wychodziło pełno małych usterek, których koszt naprawy niestety już nie był taki niewielki. Z poważniejszych...
2,0
~Jebaćc5
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto sypie się jak moralność w polskim rządzie. Na początek 2 łożyska kół, wahacze, dwumas sprzęgło, radio, wzmacniacz, Pełno drobnych usterek. Auto ma moc ale korzystanie z niej jest udręką. Zmiana biegów wywołuje odruch wymiotny. Zawieszenie hydro spoko ale włożenie go w ta kupę gówna nie poprawia sytuacji. Audio hi-fi to jakieś nieporozumienie magnesy woferów drzwi wielkości zakrętek od coli. Obsługa czegokolwiek bez lexia/diagbox...
4,1
~Emil
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto dobre, nic po za tym żeby się zachwycać. Zawieszenie hydro w miarę komfortowe. Ale moim zdaniem zbyt przekombinowane. Mała różnica między tradycyjnum zawieszeniem. Opuszczanie lub podwyższenie zawieszenie raczej bezużyteczne gdyż nie można jechać powyżej prędkości każdego trybu. Na podniesionym trybie auto jest stanowczo zbyt twarde. A z koleji na glebie można jechać tempem tylko spacerowym. Promień skrętu jest dosyć spory co...

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Wyciszenie

Wady

- Ergonomia - Skrzynia biegów - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Citroen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Citroen C5