Szukaj

Citroen C5 III Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 2008 CITROEN C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 136 KM Uszkodzony jak na zdjęciach

7 900 PLN
Citroen
C5
2008
diesel
136 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2008
Przebieg 256 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

CITROEN C5 III Break (RW_) 2.0 HDi 136 KM Uszkodzony jak na zdjęciach

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,1 s
Średnie spalanie
6,1 l/100 km
Długość
4 829 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
95% 5%
5,2
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Posiadam ten samochód od roku i jest to auto które potrafi spalić bardzo mało, jak na gabaryty i komfort który daje. Przy dłuższych trasach potrafi zadowolić się 5l przy prędkości do 110km/h tylko trzeba wykorzystać moment obrotowy, który spokojnie radzi sobie z tą masą. Samochód nie zachęca do dynamicznej jazdy i nie do takiej został stworzony, ale w trybie sport pokonanie zakrętu jest zaskakująco łatwe i przyjemne, samochód nie wychyla się, nie myszkuje, jest super. Jedyne zastrzeżenie mam do skrzyni biegów która mimo że świetnie zestopniowana, wymaga wprawy przy przełaczaniu biegów przy bardziej agresywnej jeździe. Podczas normalnej eksploatacji jest bez zastrzeżeń. Nie potrafię zrozumieć jak ten samochód pali komuś 7-8 l, bo nawet podczas dynamicznej jazdy miałem niższe spalanie
5,3
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Witam, mam C5 od roku po usunięciu wszelkich usterek, a zwłaszcza geometrii zawieszenia. Moje auto średnio na zbiorniku paliwa spala 4,8-5,2 l/100km obejmujące przeważnie trasę ponad 1000km. Na zbiorniku do rezerwy przejeżdżam najczęściej ok. 1200km. Trasa jaką pokonuje obejmuje głównie drogi krajowe i trochę miasteczek po drodze oraz ok. 30 km drogi ekspresowej gdzie dopalam go jadąc przeważnie ok. 150-170km. Uważam, że ważne przy spalaniu są trzy elementy: stan techniczny auta, technika jazdy i jakość paliwa.
6,6
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Auto fajnie się prowadzi przy wersji exclusive wyposażenie ok i to tyle pozytywów. Remont głowicy plus czyszczenie turbiny 5200zl po przebiegu 230tys auto choć bez wypadkowe to widoczna jest już rdza podwozia. Cena części eksploatacyjnych ok poza amortyzatorami w wersji hydro activ.

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Wyciszenie + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Ergonomia
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Citroen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Citroen C5