Szukaj

Citroen C5 III 2010 Citroen C5 2.0 HDi , Navi, Klima, Klimatronic

22 999 PLN
Citroen
C5
2010
diesel
136 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2010
Przebieg 214 523 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 997 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Isofix, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna pasażera, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, ABS, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Elektrycznie ustawiane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Elektryczne szyby przednie, Wspomaganie kierownicy, MP3, Nawigacja GPS, Bluetooth, Gniazdo USB, Gniazdo SD, CD, Otwieranie pilotem, Hak, Tempomat, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości

Informacje o samochodzie

Citroen C5 2.0 HDi , Navi, Klima, Klimatronic

4,6
~Luki
Citroen C5 III
Tourer 2.0i 16V 140KM 103kW
Po ponad ośmiu latach użytkowania mogę śmiało zaopiniować ten samochód. Dla osób które chcą kupić Citroena C5 z hydraulicznym zawieszeniem - sprawdźcie czy w waszej okolicy jest jakiś mechanik, który ogarnia taki typ zawieszenia, jeżeli nie macie, to szukajcie egzemplarza z normalnym zawieszeniem. Auto naprawdę świetnie. Silnik trwały, idealny do LPG i bezobsługowy. Zawieszenie hydro sprawia, że to auto płynie po drodze i w brew pozorom...
4,1
~WGR
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Samochód kupiłem używany w wersji Exclusive. Sprawia wrażenie dużo młodszego wizualne niż jest w rzeczywistości. Środek dość mocno nietypowy. Ogólnie bardzo komfortowy samochód w trasę, cichy i dobrze wykonany wewnątrz. Nie wiem czy to wina mojego konkretnego egzemplarzu (i zaniedbań poprzedniego właściciela), ale w trakcie użytkowania wychodziło pełno małych usterek, których koszt naprawy niestety już nie był taki niewielki. Z poważniejszych...
2,0
~Jebaćc5
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto sypie się jak moralność w polskim rządzie. Na początek 2 łożyska kół, wahacze, dwumas sprzęgło, radio, wzmacniacz, Pełno drobnych usterek. Auto ma moc ale korzystanie z niej jest udręką. Zmiana biegów wywołuje odruch wymiotny. Zawieszenie hydro spoko ale włożenie go w ta kupę gówna nie poprawia sytuacji. Audio hi-fi to jakieś nieporozumienie magnesy woferów drzwi wielkości zakrętek od coli. Obsługa czegokolwiek bez lexia/diagbox...

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Wyciszenie

Wady

- Skrzynia biegów - Ergonomia - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Citroen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Citroen C5