Szukaj

Citroen C5 III 2011 Citroen C5 1.6 HDi, Klima, Klimatronic, Tempomat

10 499 PLN
Citroen
C5
2011
diesel
112 KM
+48
Katowice (woj. śląskie)
Rocznik 2011
Przebieg 322 912 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 112 KM
Pojemność silnika 1 560 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Citroen C5 1.6 HDi, Klima, Klimatronic, Tempomat

4,1
~WGR
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Samochód kupiłem używany w wersji Exclusive. Sprawia wrażenie dużo młodszego wizualne niż jest w rzeczywistości. Środek dość mocno nietypowy. Ogólnie bardzo komfortowy samochód w trasę, cichy i dobrze wykonany wewnątrz. Nie wiem czy to wina mojego konkretnego egzemplarzu (i zaniedbań poprzedniego właściciela), ale w trakcie użytkowania wychodziło pełno małych usterek, których koszt naprawy niestety już nie był taki niewielki. Z poważniejszych...
2,0
~Jebaćc5
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto sypie się jak moralność w polskim rządzie. Na początek 2 łożyska kół, wahacze, dwumas sprzęgło, radio, wzmacniacz, Pełno drobnych usterek. Auto ma moc ale korzystanie z niej jest udręką. Zmiana biegów wywołuje odruch wymiotny. Zawieszenie hydro spoko ale włożenie go w ta kupę gówna nie poprawia sytuacji. Audio hi-fi to jakieś nieporozumienie magnesy woferów drzwi wielkości zakrętek od coli. Obsługa czegokolwiek bez lexia/diagbox...
4,1
~Emil
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto dobre, nic po za tym żeby się zachwycać. Zawieszenie hydro w miarę komfortowe. Ale moim zdaniem zbyt przekombinowane. Mała różnica między tradycyjnum zawieszeniem. Opuszczanie lub podwyższenie zawieszenie raczej bezużyteczne gdyż nie można jechać powyżej prędkości każdego trybu. Na podniesionym trybie auto jest stanowczo zbyt twarde. A z koleji na glebie można jechać tempem tylko spacerowym. Promień skrętu jest dosyć spory co...

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Wyciszenie

Wady

- Skrzynia biegów - Ergonomia - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Citroen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Citroen C5