Szukaj

Citroen C5 III Tourer 1.6 VTi 120KM 2010 CITROEN C5 1.6 156 KM BENZYNA

19 900 PLN
Citroen
C5
2010
benzynowy
120 KM
+48
Skarżysko Kamienna (woj. świętokrzyskie)
Rocznik 2010
Przebieg 223 200 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Bluetooth, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy

Informacje o samochodzie

CITROEN C5 1.6 156 KM BENZYNA

4,1
~WGR
Citroen C5 III
Sedan 2.0 HDi FAP 136KM 100kW
Samochód kupiłem używany w wersji Exclusive. Sprawia wrażenie dużo młodszego wizualne niż jest w rzeczywistości. Środek dość mocno nietypowy. Ogólnie bardzo komfortowy samochód w trasę, cichy i dobrze wykonany wewnątrz. Nie wiem czy to wina mojego konkretnego egzemplarzu (i zaniedbań poprzedniego właściciela), ale w trakcie użytkowania wychodziło pełno małych usterek, których koszt naprawy niestety już nie był taki niewielki. Z poważniejszych...
2,0
~Jebaćc5
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto sypie się jak moralność w polskim rządzie. Na początek 2 łożyska kół, wahacze, dwumas sprzęgło, radio, wzmacniacz, Pełno drobnych usterek. Auto ma moc ale korzystanie z niej jest udręką. Zmiana biegów wywołuje odruch wymiotny. Zawieszenie hydro spoko ale włożenie go w ta kupę gówna nie poprawia sytuacji. Audio hi-fi to jakieś nieporozumienie magnesy woferów drzwi wielkości zakrętek od coli. Obsługa czegokolwiek bez lexia/diagbox...
4,1
~Emil
Citroen C5 III
Tourer 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Auto dobre, nic po za tym żeby się zachwycać. Zawieszenie hydro w miarę komfortowe. Ale moim zdaniem zbyt przekombinowane. Mała różnica między tradycyjnum zawieszeniem. Opuszczanie lub podwyższenie zawieszenie raczej bezużyteczne gdyż nie można jechać powyżej prędkości każdego trybu. Na podniesionym trybie auto jest stanowczo zbyt twarde. A z koleji na glebie można jechać tempem tylko spacerowym. Promień skrętu jest dosyć spory co...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Citroen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Citroen C5