Szukaj

Citroen C4 II Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 2010 Citroen C4 1.6 VTi, Klima,ALU, El. szyby

7 999 PLN
Citroen
C4
2010
benzynowy
120 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2010
Przebieg 198 940 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czerwony metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Citroen C4 1.6 VTi, Klima,ALU, El. szyby

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
193 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,8 s
Średnie spalanie
6,2 l/100 km
Długość
4 329 mm
Szerokość
1 789 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
93% 7%
6,5
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Trasa o długości 4128 km, z Polski do Dalmacji w Chorwacji i z powrotem. Spalanie podczas całej trasy na poziomie 6,5 L/100 km przy średniej prędkości 73 km/h. Rozkład dróg autostrady/drogi krajowe w stosunku 50/50. Podczas jazdy wyłącznie autostradą Chorwacką pokonując 565 km, auto spaliło średnio 6,9 l/100 km przy średniej prędkości 114 km/h. Był to najwyższy wynik spalania w trasie. Najniższe spalanie odnotowałem w drodze z Makarskiej do Dubrovnika i z powrotem. Pokonując odległość 347 km średnie spalanie wyniosło 6,1 l/100 km przy średniej prędkości 57 km/h. Jak widać powyżej, spalanie autostradowe bardzo niewiele odbiega od spalania przy poruszaniu się normalną drogą. Wynika to zapewne z faktu, iż droga do Dubrovnika obfituje w dość strome podjazdy, również kilometry przejechane w samym mieście i jego okolicach wpłynęły zapewne na zawyżenie wyniku spalania.
7,1
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
Jeżdżę po małym miasteczku (do 20tys. mieszkańców) i dojeżdżam do pracy około 10km. Średnie spalanie wynosi 6,9l/100km. Na trasie jadąc na tempomacie z prędkością 90km/h można zejść do 5,5l/100km. Przy jeździe miejskiej mamy już około 8,5l/100km. Jak dla mnie, to spalanie jest w normie. Wcześniej jeździłem dwulitrowym dieslem i tam spalanie zaczynało się od 8l/100km (i do tego problem z odpalaniem na mrozie). Teraz mam spokój, wsiadam, przekręcam kluczyk i jadę. Cena za pierwszy zalecany, ale nieobowiązkowy przegląd z wymianą oleju przy 2500km wyniosła 300zł. Obsługa w ASO Citroen Słupsk rewelacyjna. Wszystko działa idealnie. Fajne jest statyczne doświetlanie zakrętów, wygodne fotele i fajna wyprofilowana skórzana kierownica. No może brakuje mi tylko podgrzewanych foteli i podgrzewanej przedniej szyby - takie przyzwyczajenie z poprzedniego auta. Jeszcze o bagażniku: jest większy niż się spodziewałem, dużo większy niż w vw-golfie. Spokojnie wejdą dwie duże walizy i jeszcze trochę miejsca zostanie. Brakuje może tylko 6-tego biegu.
6,5
Citroen C4 II
Hatchback 5d 1.6 16v VTi 120KM 88kW
spalanie przy głównie ekonomicznej jeździe miedzy 5,6 a 6 litrów ( gdy jeździ sie miejwiecej 300 km poza miastem + 50km w mieście). pozwoliłem policzyć sobie dokładne spalanie poprzez zsumowanie wszystkich zatankowanych litrów do auta (z faktur) podzielonych przez 20k kilometrów zrobionych autem. wyszło mi całkiem ładnie bo 5,7litra na 100km(cykl mieszany ze znaczną przewagą poza miastem). dodam ze w mieście z komputera wychodzi około 8 litrów, poza miastem przy zachowaniu ekonomicznej jazdy około 5,5 przy prędkościach do 100km/h. powyżej 100km/h spalanie juz tylko rośnie... ważne wydaje sie również być to ze korzystam z tempomatu co również poprawia spalanie na prostych równych odcinkach drogi (spalanie moze wynieśc poniżej 6l/100km przy prędkościach do 120km/h ale to przy dobrych "wiatrach w plecy")

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Citroen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Citroen C4