Szukaj

Citroen C4 Picasso I 1.6 HDi 109KM 2011 CITROEN C4 PICASSO, 1.6 HDI, TEMPOMAT, KLIMATRONIC

18 900 PLN
Citroen
C4 Picasso
2011
diesel
110 KM
+48
Bytom (woj. śląskie)
Rocznik 2011
Przebieg 255 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 560 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia minivan
Kolor inny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

CITROEN C4 PICASSO, 1.6 HDI, TEMPOMAT, KLIMATRONIC

7,1
Citroen C4 Picasso I
Picasso 1.6 HDi 109KM 80kW
Wskazania komputera są bardzo zaniżone. Zazwyczaj trzeba dodać minimum 15% do tego co pokazuje komputer, czyli zamiast 5,8L jest 6,7L. Przy 110~120km/h spalanie realne jest około 6,1~6,3L powyżej 130km/h idzie kosmicznie w górę. W mieście przy ekstremalnym ecodrivingu można mieć wyniki poniżej 6L ale zazwyczaj trzeba liczyć się z 7~8,5L. Ogólnie silnik mimo pojemności 1560cm3 daje radę i przy tych gabarytach spalanie można zaakceptować ale to co pokazuje komputer to jest fikcja. Od teraz jak z kimś rozmawiam o spalaniu to pierwsze moje pytanie czy mówi o spalaniu na kompie czy na dystrybutorze.
5,9
Citroen C4 Picasso I
Picasso 1.6 HDi 109KM 80kW
Silnik i jego spalanie to największy atut tego auta, po 1 jednostka bez awaryjna mimo posiadanego filtra FAP, 80% jazda miejska na bardzo krótkich odcinkach wynoszących 4 do 5 km rano i powrót wieczorem z prędkościami 30km/h max 50km/h, FAP i EGR bardzo rzadko dają o sobie znać jeśli nie zwrócę uwagi kiedy zacznie się proces wypalanie objawiający się lekkim buczeniem wydechu dochodzącym z tyłu auta i włączeniem sie podgrzewaniem lusterek (niestety nie zapala sie żadna kontrolka od lusterek ani nie wyświetla sie żaden komunikat, rozwiązaniem jest nieco druciarskie ale proste i wiemy kiedy wypala się FAP a mianowicie montaż malutkiej diody w lusterku podłączonej pod kable od maty podgrzewającej ;) ) silnik zaczyna szarpać raz na jakiś czas, jakby się dławił, ale wystarczy wybrać się po za miasto i przejechać co najmniej 30 km z predkością min 80 do 120km/h z obrotami min 2000. Max spalanie w mieście przy dynamicznej jeżdzie z klimą latem to 7 l zimą to samo przy normalnej jeździe 6.5 l można zejść do minimum 5.5 l. Trasa to min 4l przy bardzo ekonomicznej jezdzie max 80 i przyspieszanie jak autosan pks, take realne do 120km/h to 5.5 do 140km/h 5.8 do 6.2 zalezne od warunków powyżej 140km/h 6.5 do 7 ale to już mało przyjemne powyżej 150 czuć i słychać ze to wyższe auto z silnikiem tylko 1.6. Skrzynia MCP przebieg nie potwierdzony 230 tys pewnie ze 100 więcej, filtr paliwa jak i olej z filtrm wymieniam co 10 tyś a paliwo zwykłe tanie ON z ciekawostek kilka razy tankowałem na pusty zbiornik do pełna paliwa premium typu V POWER diesel itp i nie zauważyłem żadnej poprawy osiągów czy też mniejszego spalania w porównaniu z najtanszymi na stacji. POLECAM TEN SILNICZEK DLA LUDZI KTÓRZY CENIĄ SOBIE TANIĄ EKSPLOATACJE, NIE POLECAM ŚCIGANTOM
5,4
Citroen C4 Picasso I
Picasso 1.6 HDi 109KM 80kW
Krótkie trasy i miasto wychodzi około 6,5. Autostrada 140km/h i więcej, wychodzi ponad 7 litrów. Brakuje 6 biegu. Jak ktoś jedzie przepisowo i max. 100km/h, to nie spali więcej niż 5 litrów. Ogólnie oszczędny.

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Citroen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Citroen C4 Picasso