Szukaj

Citroen C3 III Hatchback 1.2 PureTech 110KM 2019 Citroen C3 PureTech 110, Salon Polska, Serwis ASO

51 999 PLN
Citroen
C3
2019
benzynowy
110 KM
+48
LUBLIN (woj. lubelskie)
Rocznik 2019
Przebieg 58 913 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 199 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Biały metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Citroen C3 PureTech 110, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
188 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,8 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
3 996 mm
Szerokość
1 749 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
6,8
Citroen C3 III
Hatchback 1.2 PureTech 110KM 81kW
Samochod spali tyle ile wlejesz, nie jest zbyt oszczędny, drogi lokalne okolo 90km/h 5.5l. 120km/h okolo 6.5l. Jeśli jeździsz dynamicznie to na trasie 7.5. Miasto- nie do zmierzenia, bierze wszystko co jest w zbiorniku;) . Silnik jest super elastyczny, przypomina charakter diesla i ten ładny warkot (przy dotarciu głośny i nieprzyjemny tak do 3 tys km). Ogólnie jezdzi sie super nawet na trasie, zawieszenie miękkie tłumi dobrze nierówności, na zakręty zbyt miękkie. Ogólnie ocena bardzo dobra ale to za sprawą świetnego silnika.
8,3
Liczba komentarzy: 1
Citroen C3 III
Hatchback 1.2 PureTech 110KM 81kW
roczny 1.2 z automatem, przebieg 15tys, szklany dach (ktory pewnie jest ciezszy niz zwykły) i wszystko co tam mozna bylo dobrac, co moze wplywac na wagę a zatem na spalanie, kola 17cali fabryczne ogumienie 205/50/17.... Samochod glownie jezdzi z jednym dorosłym i jednym dzieckiem. czyli powiedzmy 100kg pasazera :P W Warszawie... W zimie silnik strasznie długo sie dogrzewa... w porownaniu np silnika do Volvo T5 z 8 biegowym automatem (skrzynia tego samego producenta), to cytrynie zajmuje to z 4km po miescie zanim dobije do temperatury właściwej, czyli ze 2x dluzej niz voloviakowi... co podnosi pewnie spalanie ... Dziwnym jest, ze na zimnym silniku ten S&S caly czas dziala, wylaczam to przynajmniej do czasu az sie dogrzeje... to nie jest chyba do konca dobre dla silnika takie gaszenie i odpalanie na zimno.., Tak czy siak w zimie palil w okolicy 8.5L. W lecie zamiast 8 zrobilo sie 9l, klima robi swoje ... a moze szybciej sie jezdzi, nie wiem :P Nie skupiam sie na oszczednej jezdzie, zwyczajnie jezdze bez jakiegos gnieceia pedału ... nie przekarczam 80km/h raczej w miescie :P no i aktualnie srednie spalanie to 9.1 ... pewne zwazajac uwage na oszczednosci mozna zrobic z 8,5 ...ale w zejscie pozniej 8L bez zamulania ruchu ulicznego to nie wierze...
7,1
Liczba komentarzy: 2
Citroen C3 III
Hatchback 1.2 PureTech 110KM 81kW
W Warszawie (40-50km dziennie) jazda w godzinach szczytu - spalanie średnie miesięczne to około 8l/100km. W trasie da się zejść do mniej niż 6l/100km ale trzeba jechać równo z "tirami" 93kmh na liczniku (GPS 90kmh).

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Układ jezdny - Skrzynia biegów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Citroen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Citroen C3