Szukaj

Citroen C-Elysee II Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 2017 Citroen C-Elysee 1.6 VTi, Salon Polska

31 499 PLN
Citroen
C-Elysee
2017
benzynowy
115 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2017
Przebieg 94 824 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 115 KM
Pojemność silnika 1 587 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Citroen C-Elysee 1.6 VTi, Salon Polska

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
188 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,4 s
Średnie spalanie
6,5 l/100 km
Długość
4 427 mm
Szerokość
1 748 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,7
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
63% 37%
6,6
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Auto bardzo komfortowe, wyglądem nie odstępuje od droższych samochodów. W środku mnóstwo miejsca dla osób +190cm nawet z tyłu. Pod nogami ogromna ilość miejsca mozna upchnąć dodatkowy bagaż bez zabierania pasażerowi z tyłu miejsca. Widoczność w lusterkach znakomita gorzej z szybą(tył trochę ogranicza widoczność), mało schowków czy chociażby miejsca na kubek (w wersji z podłokietnikiem) jakość plastików jest dobra, nie trzeszczą, są dobrze spasowane, nie uginają się ale szybko robią się zadrapania i otarcia zwłaszcza przy klamce. Auto ma przejechanie 5.5tys km na początku spalanie bylo w okolicach 6.4-6l w trasie przy 90km/h teraz po wymianie oleju i dotarciu auto zaczęło palić znacznie mniej. Największy wynik osiągnięty w 100% w mieście (8.75) na dojazdy do pracy w marcu gdzie bylo jeszcze chłodno wiec silnik nie był dobrze dogrzany, na odległość 4km w jedna stronę ciągle pod górkę i w druga 4 ciagle w korkach (4km - 40minut jazdy...) wiec jak na takie warunki to spalanie bardzo dobre. Od ponad 4tys km mam ustawioną trasę 1 w komputerze ktora pokazuje spalanie 6.2 spadło z 6.5. Obecna trasa pół na pół miasto trasa to 6.1 i maksymalnie pokazywało 6.8l wiec koło 7l przy spokojnej jeździe mozna osiągnąć przy małych korkach i płaskiej drodze. Rekordowo udało mi sie w trasie zejść do 4.9l/100km! Jazda stałe 80km/h w 3 dorosłe osoby i pełny po brzegi załadowany bagażnik. Komputer pokazywal 5.1 dystrybutor 4.9 w drodze powrotnej spalanie wynosiło juz 5.6 z uwagi na włączoną klimatyzację. Teraz jechałem 100/110km/h i spalanie nie przekraczało 6l wiec jak najbardziej to co deklaruje producent jest do zrobienia. Znajomy posiada bliźniaczego 301 w lgp I spalanie gazu w mieście 8-9l w trasie z pełnym obciążeniem 7l przy minimum 90km/h.
10,4
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Auto budżetowe, nie da się tego ukryć. Mimo to zdążyłem się do niego przyzwyczaić i zdobył moje zaufanie za sprawą spalania. Jedyna słuszna opcja, to silnik 1.6 Vti + LPG. Jazda na samej benzynie jest kompletnie nieopłacalna. O ile dynamika jest na zadowalającym poziomie z racji niskiej masy pojazdu, to spalanie jest za wysokie. Na LPG średnia utrzymywała się na poziomie 10l/100km w trasie do 130/135 kmh. Powyżej tej prędkości jest zdecydowanie za głośno, auto się prowadzi dosyć nerwowo przy mocniejszym wietrze, a i spalanie wzrasta. Na drogach krajowych do prędkości 110 km/h można zejść do 8l/100km. Przy dziadkowej jeździe można jeszcze ten wynik poprawić. Zbiornik zwykle starczał na 340-370km, całkiem przyzwoicie. Podsumowując - oszczędne auto dla mniej wymagających, ogólnie niskie koszty eksploatacji.
6,7
Citroen C-Elysee II
Sedan Facelifting 1.6 VTi 115KM 85kW
Silnik fantastyczny do jazdy po mieście. Świetnie rusza spod świateł, jest zwinny, całkiem wygodny i duży w środku. Autem przejechałem jak dotąd 10.000 km i jestem zdumiony spalaniem. W mieście Wrocławiu nie ma szans na coś takiego jak Eco driving, dlatego średnie spalanie to ok. 8 l./100 km. Jest to dobry wynik, jeśli chodzi o krótkie dystanse na zimnym silniku i w korkach. W trasie bywa różnie. Optymalna prędkość dla tego auta to max. 90 km/h na drogach krajowych i max 110 km/h na ekspresowych i autostradach. Na autostradzie wyższa prędkość to duży wzrost spalania (wynika to m.in. z braku 6-ego biegu). Dla dróg krajowych spalanie to 5,3-6,3 l./100 km (bez szaleństw, 2 osoby i spory bagaż). Dla autostrad to wynik gorszy, bo 5,8-6,9 l./ 100 km (prędkość max 120 km). Zdecydowanie lepsze spalanie (5,3 l. i 5,8 l.) jest wynikiem jazdy na oponach o obniżonym oporze toczenia, które założyłem na zimę (u mnie klasa C) - nie każdy o tym wie, ale jak się okazuje w jeden sezon koszt opon może się całkowicie zwrócić, jeśli kupimy opony o niższym oporze toczenia (opony kupiłem za ok. 900 zł, a oszczędności na 1000 km to ok. 50-60 zł.). Na oponach, na których auto wyjechało z salonu zużycie paliwa było wyższe o ok. 1-1,1 l./100 km.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Skrzynia biegów - Układ jezdny - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Citroen przeprowadzone przez Euro NCAP.
Citroen C-Elysee