Szukaj

Chrysler PT Cruiser MPV 2.0 i 16V 141KM 2001 Chrysler PT Cruiser 2.0B bez rdzy NAVI Kamera ...

5 900 PLN
Chrysler
PT Cruiser
2001
benzynowy
141 KM
+48
Tychy (woj. śląskie)
Rocznik 2001
Przebieg 194 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 141 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne

Informacje o samochodzie

Chrysler PT Cruiser 2.0B bez rdzy NAVI Kamera ...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
190 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,1 s
Średnie spalanie
8,7 l/100 km
Długość
4 290 mm
Szerokość
1 705 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
76% 24%
10,7
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Moje auto ma potwierdzony przebieg 200 tys km i jest w bardzo dobrej kondycji pomimo iz zjechalo z tasm montazowych kilkanascie lat temu. Podrozoje nim moja zona ktora wykreca nieprawdopodobe male spalanie w cyklu miejskim tj. ponizej 10litrow LPG na 100km. Gdy ja jade ta sama trase wychodzi ok 12-13 l/100km. Jadac trase bez pospiechu np. prawym pasem autostrady potrafi zejsc ponizej 9 litrow ale ja sie w tedy mecze i zazwyczaj latam lewym i wtedy spala zdecysowanie wiecej. Jadac z predkosciia 160km/h spali do 15 litrow gazu. Jezdzac nim rok na instalacji Stag GoFast z wtryskami Hana i ireduktorze Tomastetto Artic moge smialo powiedziec ze spalanie gazu do splania bezyny ma sie jak 1:1. Apetyt samochodziku jest idenrtyczny dla obu matrialow pednych. Pozatym auteczko sparawuje sie super. Ceny czesci sa przyzwoite i nie rujnuja acz trzeba wiedziec gdzie kupic. Niestety ceny w internecie sa wysokie i np. w Krakowie w sklepach z prawdziwego zdazenia mozna kupic czasci po zdecydowanie nizszej cenie. Opinie mechaniwkow sa rozne- trzeba trafic na kumatego bowiem np. zwymiana rozrzadu nie ma tragedii. I tak naprawde po zdemontowaniu lapy silnika jest wiecej miejsca niz w Clio I z silnikiem 1.4 :). Podsumowujac -auto nizeawodne i przestronne oferujace spory komfort podrozy ktore ma przyzwoita dynamike ( automat tez jedzie tylko trzeba mieszac jak manualna ;) ) i jest inne co mi sie niezmiernie podoba !
8,1
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Jak zobaczyłem przed zakupem informację, że pali nawet 14 l/100km to się lekko obawiałem. Teraz, po trzech latach jazdy i 80000km nie wiem jak ktoś to zrobił. W cyklu mieszanym z przewagą miasta nie przekroczył mi 10 l/100km a jeżdżę raczej dynamicznie. Może chwilowo w zimie jak się utknie w korku to by wyszło 14 ale to przegięcie. Ogólnie nie jest to najoszczędniejszy samochód ale też nie przeraża spalaniem. Wiadomo, że masa i kształt generujący duże opory powietrza nie sprzyja ale też nie rujnuje kieszeni. Warunek to w trasie raczej trzymać się poniżej 120 km/h bo przy szybszej jeździe spalanie znacznie wzrasta psując średnią. Jadąc z TIRami tj. ok. 80 km/h w trasie ok. 350 km wyszło mi średnie spalanie poniżej 7l/100km.
8,1
Chrysler PT Cruiser
MPV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Jak zobaczyłem przed zakupem informację, że pali nawet 14 l/100km to się lekko obawiałem. Teraz, po trzech latach jazdy i 80000km nie wiem jak ktoś to zrobił. W cyklu mieszanym z przewagą miasta nie przekroczył mi 10 l/100km a jeżdżę raczej dynamicznie. Może chwilowo w zimie jak się utknie w korku to by wyszło 14 ale to przegięcie. Ogólnie nie jest to najoszczędniejszy samochód ale też nie przeraża spalaniem. Wiadomo, że masa i kształt generujący duże opory powietrza nie sprzyja ale też nie rujnuje kieszeni. Warunek to w trasie raczej trzymać się poniżej 120 km/h bo przy szybszej jeździe spalanie znacznie wzrasta psując średnią.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Chrysler przeprowadzone przez Euro NCAP.
Chrysler PT Cruiser