Szukaj

Chrysler 300C I Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 2006 Chrysler 300C Kabriolet / Unikat / 5.7 Hemi 340KM

79 900 PLN
Chrysler
300C
2006
benzynowy
340 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2006
Przebieg 197 564 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 340 KM
Pojemność silnika 5 700 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kabriolet
Kolor Czarny
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Chrysler 300C Kabriolet / Unikat / 5.7 Hemi 340KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,3 s
Średnie spalanie
12,3 l/100 km
Długość
5 015 mm
Szerokość
1 880 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
93% 7%
20,2
Chrysler 300C I
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Witam serdecznie, ludzie śmieszą mnie te wasze raporty o spalaniu auta mającego 340 KM. na poziomie 10-14l, szkoda że jeszcze nie dodacie wody :-) Jestem posiadaczem tegoż auta od ponad 3 lat, z jednostką 5.7 i powiem szczerze że rzadko zanotowywuje spadek spalania poniżej 20l.,faktem jest to że lubię dynamiczną jazdę, ale nie piszczę gumami na każdych światłach...raz pożyczyłem Ojcu ( 72l.) autko i wtedy spalanie spadło do 16.7l. ale mój Ojciec nie wiem czy kiedykolwiek w życiu przekroczył 100 KM/h :-) Dodam że na aucie mam założone felgi 22" ale uważam że to aż tak diametralnego wpływu raczej nie ma na zużycie paliwa w aucie o takiej mocy...Pomimo wszystko szczerze polecam autko,nigdy nie miałem samochodu powyżej roku, tego mam ponad 3 lata i nadal jestem w nim zakochany :-)
13,1
Chrysler 300C I
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
Auto ma przejechane ok. 80.000km. Na długich trasach przy spokojnej jeździe - ok. 100 km/h odłącza 4 cylindry i autko "płynie" spalając ok. 8-9 litrów gazu (zależy jaki GAZ się trafi). Jeżeli chodzi o ostrą jazdę - a w zasadzie po to się kupuje silnik HEMI - to na polskich drogach, jadąc średnio z prędkością ok. 100-120km/h - z przyspieszeniami przy wyprzedzaniu do 140 albo - jak się trafi frajer w golfie turbo, próbujący się ścigać - do 180 czy do 200km/h i z zagrzewaniem hamulców - autko spala ok. 14 litrów gazu. Natomiast w mieście jest katastrofa! Co chwilę gazując, hamując i stojąc w korkach, mimo odłączanych 4 cylindrów, auto spala nawet do 22 litrów gazu. Wiem, że to raport spalania, ale napiszę coś jeszcze :) Nie wiem jak to jest z tymi danymi technicznymi, ale ścigałem się na prostym odcinku (ok. ćwierć kilometra) z następującymi samochodami: Audi A8 4.2, BMW 535i, Lexus LS460 i żaden nie miał podskoku. Ale było kilku lepszych - m.in. Mercedes ML63 AMG, Lexus LS600hl i Infiniti FX50 :)
12,0
Chrysler 300C I
Sedan 5.7 i V8 16V 340KM 250kW
100km/h tempomat i system MDS wynik 9,7l. Odcinki 10-15km w okresie letnim 12,4l. Te same odcinki w okresie zimowym 14l. Jazda 140km/h czy 160km/h spalanie 13,5l na trasie 500km. Więcej niż 14l komputer nie wyświetlił. Od czasu do czasu ruszę mocniej, ale generalnie go nie napier........ Instalacja gazowa rozważana i raczej będzie zakładana. Koszt od 5 tyś lokalny gazownik (nie Janusz), serwis znany 5,5 tyś, gazownik w Warszawie (znany serwis) 6,5 tyś. 2 reduktory to minimum.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Karoseria

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Chrysler przeprowadzone przez Euro NCAP.
Chrysler 300C