Szukaj

Chevrolet Cruze Hatchback 5d 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 2012 Chevrolet Cruze 2.0VCDI Polski Salon gwarancja

17 600 PLN
Chevrolet
Cruze
2012
diesel
163 KM
+48
Sędziszów Małopolski (woj. podkarpackie)
Rocznik 2012
Przebieg 285 346 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Hak, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

Chevrolet Cruze 2.0VCDI Polski Salon gwarancja

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
205 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,5 s
Średnie spalanie
5,6 l/100 km
Długość
4 510 mm
Szerokość
1 797 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
6,4
Chevrolet Cruze
Hatchback 5d 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Jeżdżę tym autem od nowości jako pierwszy i jedyny właściciel. Zjeździłem nim pół Europy i prawie całą Polskę. W Polsce tankuję tylko Vervę. Na Zachodzie zwykły ON ale wyłącznie na stacjach dużych koncernów. Na Bałkanach staram się też tankować droższą wersję ON na poważnie wyglądających stacjach paliw. Zawsze tankuję do pierwszego wyłączenia pistoletu i spisuję stan licznika z czego obliczam średnie spalanie. Staram się aby obroty silnika nie spadały poniżej 2000 obr/min. Np po mieście nigdy nie wrzucam V biegu a IV bardzo rzadko, na długich prostych. Zauważyłem, że wrzucając zbyt wysoki bieg przy niskich obrotach silnik spala więcej paliwa a DPF częściej się wypala. Poprostu musi pracować turbodoładowanie, które załącza się w okolicach 1800 obr/min i wtedy jest OK.
6,4
Chevrolet Cruze
Hatchback 5d 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
Wydawać by się mogło, że 2 litrowa jednostka napędowa ze stadem 163 koni musi sporo pożerać. Nic bardziej mylnego. Ten nowoczesny, spełniający normę Euro 5 silnik jest jednocześnie bardzo narowisty a zarazem ekonomiczny. Mieszkam w mieście średniej wielkości i nie robię w nim dużych przebiegów. Raczej poruszam się po drogach pozamiejskich i autostradach. Średnie zużycie od początku użytkowania wyniosło 6,7 l/100km przy naprawdę ostrej jeździe. Gdy go kupiłem i przez pierwszy 1000 km jeździłem ekonomicznie czyli biegi zmieniałem zgodnie z kontrolką od eco drivingu to spalanie w trasie wynosiło 5,8 l. Ceny przeglądów w serwisie (co 15 tys. km) są przystępne. Pierwszy przegląd kosztował mnie niecałe 600 zł z wymianą oleju i filtra. Drugi chyba będzie nieco droższy bo do wymiany będzie więcej filtrów. Napraw żadnych jak narazie nie przeprowadzałem.
9,8
Liczba komentarzy: 1
Chevrolet Cruze
Hatchback 5d 2.0 VCDI 16V DOHC 163KM 120kW
I tu nie mogę pochwalić silnika z automatem, samochód ma 4 miesiące i przejecałem nim 16000km najniższe spalanie jakie odnotowałem to autostrada prędkość do 90km/h 6,8 l dystans ponad 300km . przy prędkości 120-130 to już 7,3 l (ta sama droga) sporo jak na diesla przy czym Vectra z 1,9 150 spalała przy 130-140 4,9l to jest spora różnica. W jeździe miejskiej czyli start stop potrafi spalić 13,5 l/100. poza tym automat w tym aucie koszmarnie powoli reaguje na zmianę dynamiki jazdy ((( można go trzy razy obiec zanim skrzynia zmieni przełożenia. Generalnie samochód jest drogi w utrzymaniu.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Całokształt

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Skrzynia biegów - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Chevrolet przeprowadzone przez Euro NCAP.
Chevrolet Cruze