Szukaj

Chevrolet Captiva II SUV 2.2D 184KM 2012 Chevrolet Captiva

35 900 PLN
Chevrolet
Captiva
2012
diesel
184 KM
+48
Ostrów Mazowiecki (woj. mazowieckie)
Rocznik 2012
Przebieg 210 780 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 184 KM
Pojemność silnika 2 231 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Bordowy
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 7
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Odtwarzacz DVD, Radio fabryczne, Zmieniarka CD, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Chevrolet Captiva

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
191 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,1 s
Średnie spalanie
7,7 l/100 km
Długość
4 673 mm
Szerokość
1 868 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
97% 3%
8,7
Chevrolet Captiva II
SUV 2.2D 184KM 135kW
Tu chciałem się wypowiedzieć po większym przebiegu, ostatnio pisałem przy przebiegu 1000 km, teraz mam 10.000 tyś i spalanie minimalnie spadło. Jeśli jeździ się ekonomicznie do 90km/h można osiągnąć średnio 7.5 litra, przy jeździe do 120km/h nie udało mi się zejść poniżej 8.1 litra, Przy jeździe normalniej do 120 km/h średnio 8.5 litra. Przy jeździe ciągłej ok 140km/h spalanie 10.5 litra, przy jeździe ciągłej ok 160km/h 14 litra, na klinie spalanie rośnie o ok 0.4 litra na 100 km. Spalanie sprawdzane na trasie ok 100 km
11,3
Chevrolet Captiva II
SUV 2.2D 184KM 135kW
Captiva 2012 2.2D AT. Nie wiem jak można tym autem zejść do wartości spalania opisywanych przez innych. W moim przypadku na trasie MINIMALNE SPALANIE TO 10.0 - 10.2. Trasa mieszana w trybie automatu ustawionego na ECO. 40 % trasy autostradą A2 przy 120-130 km/h, 40% trasy drogami krajowymi 90-100 km/h, 20% drogi lokalne - z 60-70 km/h. Jazda wyjątkowo spokojna. Tylko kierowca na pokładzie. Auto nie obciążone bagażem. Klima chodzi i chłodzi. To nie jest średnie spalanie uzyskiwane tym autem tylko minimalne do jakiego przy spokojnej jeździe udało mi się zejść w trasie ... Dystans testowy około 500 kilometrów więc wystarczający do uśrednienia. Dane spalania wg komputerka na pokładzie. Może jak się wszystko jakoś podociera i ułoży to zejdzie poniżej 10. Na razie niewykonalne. Styl jazdy w czasie testów flegmatyczny i bez żadnego pośpiechu. Spokojnie i płynnie do celu. Paliwo (chyba) nie chrzczone :)
8,7
Chevrolet Captiva II
SUV 2.2D 184KM 135kW
NO COS 184KM 400NM MOMENTU I 2 TONY AUTO 7 OSOBOWE NA WIELKICH OPONACH NIESTETY WIECEJ BEDZIE PALILO NIZ ZWYKLY SEDAN ALE MINIMALNE SPALANIE KTORE JESZCZE NA DOTARCIU JEST KOLO 7,2 L A JUZ PO 1500 ZAUWAZAM ZE SPADA DAJE SZANSE NA OK MIN 6,5 CO JEST JUZ BARDZO DOBRYM WYNIKIEM. OCZYWISCIE SPALANIE WYLACZNIE W MIESCIE TAKIM JAK WARSZAWA PONAD 10 NIE MOZE DZIWIC ALE I ZWYKLE AUTA Z DIESLEM ZADKO MAJA PONIZEJ 8-9 L . SREDNIO PO WARSZAWIE I Z DOJAZDAMI DO DOMU OK 9LITROW CO JAK NA WARUNKI W WARSZAWIE TEZ NIE JEST ZLE BO NIE MOWIE O SREDNIM GDY LUDZIE PISZA MINIMALNIE PALI NP 6 A SERDNIO 7 CZYLI TAK NAPRAWDE NIE JEZDZA PO MIESCIE PRAWDZIWYM GDZIE MASA SWIATEL I STANIE W KORKACH CODZIENNIE. NO I JAK KTOS BEDZIE MIAL CIEZKA NOGE NA TRASIE TEZ SPALANIU 8 A NAWET 9 LITROW NIE MOZE SIE DZIWIC PRZY TEJ MASIE AUTA.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Stosunek jakość/cena

Wady

- Ergonomia - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Chevrolet przeprowadzone przez Euro NCAP.
Chevrolet Captiva