Szukaj

Cadillac Escalade III 6.2 V8 409KM 2008 Cadillac Escalade ESV 6.2 409KM BOSE Bezwypadkowy LPG BOSE

89 900 PLN
Cadillac
Escalade
2008
benzynowy z lpg
409 KM
Rocznik 2008
Przebieg 180 000 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 409 KM
Pojemność silnika 6 199 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Złoty metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, MP3, Nawigacja GPS, Odtwarzacz DVD, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Cadillac Escalade ESV 6.2 409KM BOSE Bezwypadkowy LPG BOSE

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
170 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,8 s
Średnie spalanie
16,2 l/100 km
Długość
5 144 mm
Szerokość
2 007 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
13,9
Cadillac Escalade III
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Wartosci podane dotycza spalania LPG. Nowoczesna konstrukcja silnka V8 typu Small Block, skrzynia automatyczna 6-biegowa, i niecale 2000 obrotow przy 120km/h czynia ten samochód niezwykle ekonomiczy (wiem co mowie-jezdzilem Mercedesem ML AMG 5.5, Lincolnem Navigatorem 5.4 i Cayennem 4.5 i zaden nawet nie zblizyl sie do spalania Escalade). Samochód przede wszystkim bezpieczny, podrózuje się nim dostojnie, jest obszerny i ciężki, mimo to na światłach połyka wszelkiego rodzaju Audiki, Beemki i inne popierdółki. Cayenny zostaja w tyle, to samo z wszelkiego rodzaju, X5, Lexusami czy innymi pudelkami. Komplet klockow na przod 110zl, filtr skrzyni 150zl, filtr paliwa 45zl. Ceny jak za taki samochod sa smiesznie niskie. Auto idealnie wpolgra z sekwencyjna instalacja gazowa. Goraco polecam.
15,5
Cadillac Escalade III
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Zużycie paliwa w tym samochodzie dla mnie nie jest najważniejsze ,miałem poprzedni model i sporo palił ale w zamian daje wielka frajdę z jazdy i jest praktycznie bezawaryjny , części tanie jak do Fiata , serwis znośny . W trasie jadąc do 130 km/h pali około 13L , jadąc do 100 km/h spokojnie mieści się w 12L samemu trudno mi w to uwierzyć , ale jak się przyciśnie (nie mam blokady) 180-220 km/h spokojnie dochodzi do 20L . Miasto około 18L , mam ten samochód dwa lata średnia z ostatnich 10 tys. km 15.7 L , biorąc pod uwagę tani serwis ,bardzo tanie części i bezawaryjność jazda tym autem na pewno nie jest droższa od podobnych wielkością np. Mercedesa GL diesel .Wiem co piszę jeżdziłem rok GL-em często się psuł (dwa razy otwieranie klapy bagażnika itd.) GMC YUKON oczywiście ekonomicznym samochodem
21,2
Cadillac Escalade III
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Jak ktoś jest centusiem i woli jeżdzić Pandą, która mu spali 4-5 L ropy to proszę. To auto jest luksusowe. Pali jak autobus, tylko że benzyny. Naprawdę solidnie skręcone, uciągnie wszystko a komfort z jazdy niesamowity. Nie polecam osobom, które załamią się gdy po przejechaniu 100 km auto spali ponad 20 L benzyny. Tak jest (czasem to dobry wynik) i jeżeli tego nie rozumiesz nie kupuj go. Nie myśl, że teksty o hybrydzie coś tu zmieniają. Owszem najnowszy ma zainstalowane wyłączanie połowy garów przy spokojnej jeździe ale to niewiele zmienia. Ja tam rozmyślam nad zainstalowaniem gazu (spala z tego co czytam około 22L). Myślę, że dzięki takiej możliwości w 35zł/setkę się uda zmieścić. Może to przyciągnie więcej klientów!

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Cadillac przeprowadzone przez Euro NCAP.
Cadillac Escalade