Szukaj

BMW X5 E70 SUV 3.0 d 235KM 2008 BMW X5 (E70) 3.0 d 235 KM

47 900 PLN
BMW
X5
2008
diesel
235 KM
+48
Kraków (woj. małopolskie)
Rocznik 2008
Przebieg 192 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 235 KM
Pojemność silnika 2 993 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe

Informacje o samochodzie

BMW X5 (E70) 3.0 d 235 KM

11,2
BMW X5 E70
SUV 3.0 d 235KM 173kW
Fantastyczny samochod na dlugie trasy po niemieckich autostradach. Trasa Warszawa (gocław) Bruksela (centrum) przez holandie - 1420 km w 11 h i 50 minut !!!!. Spalaie ponizej 10 l / 100 km miedzy bajki mozna wlozyc. 1000 % niezawodny - przez 22 miesiace od nowosci nawet zarowka od kierunkowskazow sie nie przepalila. Ogolnie w prowadzeniu ociezaly i dosc klopotliwy - sa parkingi we wloszech gdzie wiazd jest o 30 cm wezszy niz samochod ze zlozonymi lusterkami. BMW 1 zony przy tym to bolod F1. Jezeli masz na zbyciu kawalerke w Warszawie - wal smialo do salonu i kupuj nowy. Jak podjedziesz pod kasyno w MONACO mina znajomych jak doorman´a odbiera kluczyki bezcenna - za reszte zaplacisz kawalerka.
10,9
BMW X5 E70
SUV 3.0 d 235KM 173kW
Tak skąpego wyposażenia standardowego nie oferuje żaden konkurent! Zarówno MB jak Audi bije pod tym względem BMW na głowę. Dopłata w aucie za taka kasę do ... relingów dachowych czy dywaników wywołała we mnie salwę spazmatycznego śmiechu. Dobrze, że nie palę, bo bym musiał wyskoczyć z kolejnych kilku stówek na popielniczkę i zapalniczkę! Servotronic w aucie o sportowym charakterze za dopłatą ok. 5 tysięcy?! Dobrze, że przed transportem do Polski radia nie wykręcili! .....ale. No właśnie jest jedno ale. BMW w umowie gwarantuje niezmienność ceny! Zamawiałem auto przy tanim euro i przed wzrostem akcyzy, że o rabacie nie wspomnę i tyle płaciłem przy odbiorze. To zadecydowało, że jeżdżę x5 a nie ML-em i nie żałuję. W cenie mamy również pakiet bezpłatnych przeglądów na bodajże 5 lat. Zużycie paliwa niewielkie, ale mam lekką stopę.
11,8
BMW X5 E70
SUV 3.0 d 235KM 173kW
Spalanie wg. producenta to jakiś żart. W zimie przy dynamicznej jeździe po mieście, ale bez szaleństw pali średnio 13,4l. W lecie spalanie mi trochę spada do około 12,8/13l. Z samochodu jestem bardzo zadowolony, da się to spalanie nawet przeżyć, tylko nie słuchajcie forumowych magików, którzy twierdzą, że nawet im 10l po mieście nie pali. Są to bajki

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW X5