Szukaj

BMW X5 E53 4.4i 286KM 2003 BMW X5 BMW X5 4.4i

25 900 PLN
BMW
X5
2003
benzynowy
286 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2003
Przebieg 256 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 286 KM
Pojemność silnika 4 398 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor inny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW X5 BMW X5 4.4i

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
230 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,5 s
Średnie spalanie
13,9 l/100 km
Długość
4 667 mm
Szerokość
1 872 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
85% 15%
14,3
Liczba komentarzy: 1
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
Słaba ocena jest raczej oceną dla tej klasy/typu samochodów, niż dla konkretnego modelu. Trzeba pamiętać, że to stały napęd 4x4. Subaru Forester palił mi 15 litrów/100 km, a był to daleko mniejszy i lżejszy samochód (BMW to 2,5 tony ;). BMW pali mi: - w Warszawie 18 litrów w porannych korkach, 16 w popołudniowo/wczesnowieczornych. - 15-16 w Radomiu - 12 na trasie Warszawa-Radom, jazda dość szybka ale płynna. Przeglądy - proponuję znaleźć warsztat z dobrymi opiniami, ale specjalizujący się w BMW (konieczny komputer serwisowy BMW - ilość weryfikowanych tą drogą parametrów naprawdę imponująca). Wymiana oleju (do X5 wchodzi 8 litrów) + filtry w ASO BMW to 800 zł, w moim warsztacie 500 zł, z użyciem tego samego oleju (uwaga-to olej z kilkudziesięciolitrowej beczki, a więc nie po 80-100 zł/litr, tylko pewnie poniżej 40 zł/litr)
14,5
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
Obowiązkowo wymiana olejów w mostach i skrzyni oraz silniku + dodatek odpowiedni firmy Xeramik. Następnie serwis instalacji LPG wymiana świec z elektrodą srebrna do instalacji LPG, filtrów i pełna regulacja i z 20 litrów LPG spada w mieście na 16 litrów LPG a to konkretny zysk przy tej samej radości z jazdy. Przebieg oryginalny na dziś 232 tyś km. BMW to nie koniecznie koszty zadbajcie o fury to się opłaca.
14,2
BMW X5 E53
SUV 4.4i 286KM 210kW
Nie dziwią mnie te duże wartości spalania u innych użytkowników skoro kto ma zajezdnię a nie silnik. Jeśli ktoś uważa że rozrząd na łańcuchu w bmw jest dożywotni to grubo się myli, V8 powinny przy 200tys km mieć oględziny rozrządu. Jeśli silnik jest w 100% sprawny, rozrząd nie jest wyślizgany i vanosy pracują tak jak powinny to auto będzie odwdzięczać się normalnym spalaniem jak na te gabaryty

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW X5