Szukaj

BMW X4 G01 xDrive20d 190KM 2017 BMW X4 4x4, automat, bi-xenon, navi, skóra, el.

106 500 PLN
BMW
X4
2017
diesel
190 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2017
Przebieg 160 192 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW X4 4x4, automat, bi-xenon, navi, skóra, el.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
212 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,0 s
Średnie spalanie
5,3 l/100 km
Długość
4 671 mm
Szerokość
1 881 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
71% 29%
7,0
BMW X4 G01
SUV xDrive20d 190KM 140kW
Przed zakupem zastanawiałem się czy 2.0d będzie odpowiednie dla gabarytów tego samochodu.Miłe zaskoczenie na trasie przy 3 osobach i pelnym bagażniku można zejsc do 6 ltr przy jezdzie 140/h jazda mieszana trasa miasto przy dynamicznej jezdzie ok 8ltr.Ogólnie komfort jazdy i wykonczenie wnetrza na plus jedynie przednie fotele moglyby byc troszke szersze kubełki przy dłuższej podróży sa troche nie wygodne.Polecam X4 jezeli ktoś waha się kupic ten samochod wyhlada ladniej niż x3 a przyjemnosc z jazdy jak kazdym bmw…
8,0
BMW X4 G01
SUV xDrive20d 190KM 140kW
Mam to auto od niedawna, jazda to prawdziwa przyjemność, to co mnie zaskoczyło to prowadzenie bajka, zawieszenie na amortyzatorach adaptacyjnych in plus (myślałem ze będzie sztywniej) komfort jazdy wszech obecny, na długiej trasie z przodu bajka, z tylu pasażerowie nie narzekali do 180 cm wzrostu. Ogólnie z tylu było im wygodnie. Bagażnik bez problemu zmieścił dużo rzeczy (4 walizki małe kupę innych toreb i bambetli plażowych. Spalanie tak jak pisałem, przy 170 km/h 8,7 świetny wynik zasięg coś ok 850 km przejechany, trasa od Szczecina w stronę Austrii tankowanie 10 km przed granicą. I tu zaskoczenie bo wskazanie zasięgu wzrosło do 1080 km ? Austria i Słowenia przejechana przepisowo na znaki, spalanie 7,2 Max prędkość do 130 km w trybie eco. Przeleciałem te 1500 km i żałowałem ze to już koniec, jeszcze bym sobie pojechał
8,0
BMW X4 G01
SUV xDrive20d 190KM 140kW
Mam to auto od niedawna, jazda to prawdziwa przyjemność, to co mnie zaskoczyło to prowadzenie bajka, zawieszenie na amortyzatorach adaptacyjnych in plus (myślałem ze będzie sztywniej) komfort jazdy wszech obecny, na długiej trasie z przodu bajka, z tylu pasażerowie nie narzekali do 180 cm wzrostu. Ogólnie z tylu było im wygodnie. Bagażnik bez problemu zmieścił dużo rzeczy (4 walizki małe kupę innych toreb i bambetli plażowych. Spalanie tak jak pisałem, przy 170 km/h 8,7 świetny wynik zasięg coś ok 850 km przejechany, trasa od Szczecina w stronę Austrii tankowanie 10 km przed granicą. I tu zaskoczenie bo wskazanie zasięgu wzrosło do 1080 km ? Austria i Słowenia przejechana przepisowo na znaki, spalanie 7,2 Max prędkość do 130 km w trybie eco. Przeleciałem te 1500 km i żałowałem ze to już koniec, jeszcze bym sobie pojechał

Zalety

+ Skrzynia biegów + Bezawaryjność (drobiazgi) + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW X4