Szukaj

BMW X3 F25 SUV 2.0 20d 184KM 2010 BMW X3 2.0 184km 4x4 NAVI Xenon bez rdzy Sporty

47 900 PLN
BMW
X3
2010
diesel
184 KM
+48
Tychy (woj. śląskie)
Rocznik 2010
Przebieg 280 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 184 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane lusterka boczne, Skórzana kierownica, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Bezkluczykowy dostęp, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW X3 2.0 184km 4x4 NAVI Xenon bez rdzy Sporty

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,5 s
Średnie spalanie
5,6 l/100 km
Długość
4 648 mm
Szerokość
1 881 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
71% 29%
6,5
BMW X3 F25
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
Kilka uwag nt. spalania: 1. Na początku spodziewałem się znacznie większego spalania średniego (rzędu 8-10 l/100 km), a tu przyjemnie zaskoczenie. Silnik docierałem z dużą uważnością, spalanie sukcesywnie spadało (od ok. 7,2 l/100 km na początku do nawet średnio 6,5 l/100 km obecnie - w cyklu mieszanym. Notabene ja z natury swej nie mam ciężkiej stopy, za to dość dobrze wyćwiczone nawyki oszczędnej jazdy. Inna sprawa, że auto wyposażone jest w kilka fajnych rozwiązań służących oszczędzaniu paliwa, choć z systemem start/stop musiałem dość długo się oswajać, zanim przestał mnie irytować w niektórych sytuacjach. 2. Istotnym czynnikiem (poza prędkością, dynamiką i rodzajem nawierzchni) jest tu opór powietrza - X3 jest stosunkowo duży i przy porządniejszym wietrze od czoła spalanie wzrasta nawet o 2-3 l/100 km. 3. Spalanie wzrasta istotnie także w terenie górzystym, a na autostradzie w pewnym momencie pojawia się mniej więcej 10-minutowy cykl wahania spalania - najpierw np. 5-6 l/100 km, potem przeskok do 8-10 l/100 km. W efekcie przy jeździe po autostradzie przy pełnym obciążeniu (zwłaszcza po terenie pofałdowanym, jak np. w Chorwacji) trzeba się liczyć ze średnim spalaniem ok. 7-7,5 l/100 km. Serwis: Przeglądy do 5 lat lub 100 000 km - gratis (można tu wykupić dodatkowe opcje, np. na hamulce). Komputer sam sygnalizuje, po ilu kilometrach wystąpi najbliższa "potrzeba serwisowa". Serwis (ASO) postrzegam na razie jako kompetentny, ale też bardzo uważny i tym samym antycypujący moje ewentualne potrzeby (chwilami nieco na wyrost). Jednakowoż jest to serwis odpowiednio kosztowny.
7,1
BMW X3 F25
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
Auto po tuningu silnika i skrzyni 220KM srednio trasy nie krótsze niz 800km .Tródno tym wolno jezdzic, po autostradzie 160 180 Niemcy Polska 140. Po lokalnych drogach naprawde oszczedne auto 6.4l trasa 1000km po Polsce. Jazda z przyczepką 1400km do90km mój rekord 6.0. Wystarzy jednak kilkarazy gwaltownie przyspieszyc i srednia szybkodo góry.
6,9
BMW X3 F25
SUV 2.0 20d 184KM 135kW
Samochód jak na taką masę, z napędem 4x4, niezłym przyspieszeniem i skrzynią AUTOMATYCZNĄ to spala ilości do zaakceptowania. Zaznaczam, że nie mam ciężkiej nogi ale teren jest trochę trudny, bo górzysty. Na autostradzie zachowuje się różnie - przy 130 km/h pali około 6,4 natomiast przy 150 km/h już 8,4.

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW X3