Szukaj

BMW Seria 7 G11-G12 Sedan L Facelifting 3.0 745e 394KM 2019 BMW 7 (G11, G12) 745 Le Plug-in-Hybrid xDrive 2019-03

230 000 PLN
BMW
Seria 7
2019
hybrydowy
394 KM
+48
Plewiska (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2019
Przebieg 155 785 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 394 KM
Pojemność silnika 2 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Niebieski perłowy
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewana kierownica, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewana tylna szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Odtwarzacz DVD, Radio fabryczne, Tuner TV, Zmieniarka CD, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Liczniki LCD, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

BMW 7 (G11, G12) 745 Le Plug-in-Hybrid xDrive 2019-03

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,1 s
Średnie spalanie
2,6 l/100 km
Długość
5 260 mm
Szerokość
1 902 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
95% 5%
4,5
~Adam T
BMW Seria 7 G11-G12
Sedan 740e iPerformance 326KM 240kW
Jako auto do relaksu za kierownicą sprawdza się bardzo dobrze, dla szukających adrenaliny, raczej nie. Duże znaczenie ma wersja i wyposażenie, żeby auto było dopasowane do gustu właściciela. Np. ja szukałem wersji krótkiej (dorosły i tak się z tył zmieści, a 10 cm mniej na parkingu przy długości przekraczającej 5 metrów ma duże znaczenie) i z napędem tylko na tył (raz 4x4, mechaniczny torsen wybawił mnie z opresji, a raz zgubił i przy...
4,9
~Gregor
BMW Seria 7 G11-G12
Sedan Facelifting 3.0 745e 394KM 290kW
pelne ladowanie bateri do 35 km 12 kWh koszt w niemczech 12x 0,25 € na pelnej baterii na napedzie hybrid eco pro.. na 100 km to jest ca.7 l/100...nie wierzcie opisom...Prad srednia 30 kWh/km przy jezdzie do 100km na godzine . Na samym pradzie na pelnej bateriii..zrobicie max 30 km na prostej drodze moze 35...do pracy mam 12 km od domu..pokazuje mi 33km..po dojezdie do pracy mam 12 km fakt mam sporo pod gore z powrotem...pusta baterie laduje...
4,8
~Wojtek
BMW Seria 7 G11-G12
Sedan L 750i 450KM 331kW
BMW 750 Li Xdrive to pojazd prawie doskonały. Silnik V8 jest jak szwajcarski zegarek. Pracuje cicho, a w porówmaniu z perfekcyjną skrzynią biegów to już majstersztyk. Tutaj Mercedes S500 4 Matic model z 2015 roku poprostu wypada dość blado. Uklad kierowniczy i zawieszenie pracują bardzo komfortowo. Wybralem ten model ponieważ wreście BMW. zdecydiwało się na pneumatyczne regulowane zawieszenie dzięki, któremu samochód plynie po drodze, ale...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 7