Szukaj

BMW Seria 5 E60 Touring 525 d 177KM 2007 BMW Seria 5 Navi Alufelgi Serwis 2,5 Diesel...

24 400 PLN
BMW
Seria 5
2007
diesel
177 KM
+48
Czerwionka Leszczyny (woj. śląskie)
Rocznik 2007
Przebieg 315 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 177 KM
Pojemność silnika 2 497 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW Seria 5 Navi Alufelgi Serwis 2,5 Diesel...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
225 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,3 s
Średnie spalanie
7,0 l/100 km
Długość
4 843 mm
Szerokość
1 846 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
85% 15%
8,4
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Od kad pamiętam cały czas jeżdżę BMW w dieslu od momentu E46 2.0d po E39 2.5/3.0 diesel X5 3.0d 184 km seria 1 N47 E90 2.0d 163 km po e60 177km. BMW E46 2.0d automat 136km latem miasto wychodziło ponad 8l trasa zeszedlem do 5.5. seria 1 n47 trasa koło 5 miasto ponad 8 w manualu. E39 miałem najdłużej ale manuale czy to 525 czy 530 zużycie oscylowało 0.5 l na korzyść 525d ale trasa w granicach 6 miasta do 10 średnio wychodziło ok 8. X5 lubial paliwo ON bo w trasie najmniej wyszło 9.5 miasto i ok 14 może i więcej. E90 automat 163km średnio również w granicach 8 l duże felgi. E60 525d również automat najmniej trasa 6.5 miasto ok 10 może 11 zima i mze ciut więcej średnio wychodzi 8 l. Także cudów niema. 4 cylindry palą trochę mniej ale nie ma tej pracy 6 cyl. Trasa ale bez wariacji normalna jazda jest podobna czy do M czy N czy 6 cyl ale w mieście jak wcześniej napisałem spali więcej. Ale czy ten 1 l czy 2 l robi taka dużą różnicę ? Auta palą ile muszą a BMW aha jeszcze była 520d 163 km automat to średnio wychodziło 1 l mniej od np 525d. Ale to jednak 4 cyl. Pozdr
9,0
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Niedawno zrobiłem trasę głównie w BMW im szybciej jedziesz tym mniej pali ;) średnia prędkość wg kompa 128.6 km/h trasa non stop górki i z górki wg kompa 7.6 l na 100 km. Najmniej co udało mi się zejść to 6.5 ale to nie bmw. Automat oczywiście i felga 19 wersja touring. Wszystko zależy również od ciepłego silnika w sensie rozgrzanego bo wiadomo na ssaniu czy jak to nazwać będzie wciągać. Miasto hmmm mam DPF ale w mieście auto traktowane na ds automat czyli sport. To nie wiem ile być może z 11 może 12 spieprzy. Ogólnie jeżdżąc computer oscyluje w granicy 8.4l na 100 km. Więc na buta na kombi na automat na felgi 19 mi się wydaje że i tak jest zarąbiście. Pozdr.
9,5
BMW Seria 5 E60
Touring 525 d 177KM 130kW
Kraków na odcinkach do 5 km i stanie na 2-3 światłach w tym czasie, spokojnie idzie pod 14-15 normalnie przyśpieszając, delikarniej 12-13. Mieszany cykl 8-9. Trasa 90-110 wychodzi poniżej 6, natomiast Autostrada i tempomat 140-160 wychodzi około 6-6,5, a przy około 200 już podchodzimy pod 7.5-8 więc nie ma tragedii. Całym clu jest utrzymanie auta technicznie idealnie, czyli dobry i często zmieniany olej, sprawne nie lejące turbo, sprawne, nie lejące wtryski, a najważniejsze - sprawne oba termostaty. Po zmianie termo, spalanie spadło o litr trasa, o 2 litry miasto. Automat pracuje wspaniale. Auto ma usunięty DPF i EGR, więc pali trochę mniej.

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5