Szukaj

BMW Seria 5 E39 Touring 525 d 163KM 2000 BMW Seria 5 BMW SERIA 5 IV (E39) 525 touring-i...

11 900 PLN
BMW
Seria 5
2000
diesel
163 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2000
Przebieg 241 800 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM
Pojemność silnika 2 500 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Zielony
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

BMW Seria 5 BMW SERIA 5 IV (E39) 525 touring-i...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
215 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,4 s
Średnie spalanie
7,0 l/100 km
Długość
4 805 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
8,3
BMW Seria 5 E39
Touring 525 d 163KM 120kW
Auto rewelacja. Jeżdżę nim 1.5 miesiąca i coraz bardziej zaskakuje mnie spalaniem. Od razu zaznaczę że auto jest świeżo po regeneracji wtrysków oraz turbiny. Kupiłem go z tymi wadami. Samochód w mieście na dzień dzisiejszy spala 9.2. Myślałem że jest to wynik nie do osiągnięcia. Samochód niesamowicie elastyczny oraz komfortowy. I żeby nie było to nie jeżdżę jak dziadek w kapeluszu. Owszem teraz trochę wolniej jeżdżę ze względu na nowe przepisy ale też go dociskam. Przecież nie zawsze się jeździ na pełen gaz. Polecam serdecznie.
8,0
BMW Seria 5 E39
Touring 525 d 163KM 120kW
Spalanie bardzo przyzwoite - 8,6 l w cyklu 70% miasto/30% trasa - jak na tę pojemność to super wynik! Na trasie można zejść spokojnie do 6,5-7l, w mieście więcej niż 9,3 l nie weźmie, no skubana nie chce pić więcej! Koszty napraw i części to już inna bajka, BMW jest bardzo drogie w utrzymaniu, co prawda podzespoły psują się rzadko, jest to raczej wynik zużycia,a le jednak częste wymiany np. zawieszenia które jest bardzo czułe i często trzeba wymieniać po jednym czy po dwa wahacze - potrafi trącić po kieszeni. Przez 3 lata użytkowania dołożyłem prawie 20tyś zł do Bawarki, głównie wymieniając części które po 200 tyś kilometrów się zużyły, uważam jednak że było warto!
7,6
BMW Seria 5 E39
Touring 525 d 163KM 120kW
BMW kupiłem rok temu, to już drugie moje auto tej marki. Przebieg 185 tyś przy kupnie , obecnie 225 tyś. Ogólnie rewelacja. Komfort, osiągi, zużycie paliwa naprawdę jestem pod wrażeniem. Wcześniej była 318 e46, też dobra, ale ten to inny wymiar pomimo, że konstrukcyjnie starszy. Te samochody, albo się kocha, albo nienawidzi. Znienawidzisz markę jak kupisz auto zajeżdżone, pokochasz je i się uzależnisz, jak ustrzelisz dobry egzemplarz. Ja do tej pory kupowałem głową a nie oczami i dlatego wciąż kocham ta markę :).

Zalety

+ Ergonomia + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5