Szukaj

BMW Seria 5 F10-F11 Touring Facelifting 520d 190KM 2015 BMW Seria 5 Bmw Seria 5 520 Diesel Dpf Mr10 E6 F10

50 600 PLN
BMW
Seria 5
2015
diesel
190 KM
+48
Przeźmierowo (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2015
Przebieg 228 987 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor inny
Faktura faktura VAT

Informacje o samochodzie

BMW Seria 5 Bmw Seria 5 520 Diesel Dpf Mr10 E6 F10

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
226 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,0 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 907 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
8,4
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Auto ciężkie, stabilne, kofortowe, bardzo wygodne, szerokie i długie, ciche, skrzynia biegów chodzi bardzo płynnie, napęd Xdrive to bajka. Nagłośnienie Harman Kardon gra rewelacyjnie. silnik 2.0, i Moc 190km wystarczy dla kogoś kto nie jest pasjonatem i nie szuka adrenaliny i dużych wrażeń. Niestety spalanie to minus - co prawda na autostradzie przy oszczednej jeździe i trybie eco wychodzi naprawde fajnie , przy max 120km/h spalanie w granicach 5,5l. przy jeżdzie 140km/h już 7l. Ale jazda po mieście na zimnym silniku po 10 km dziennie to u mnie spalanie w granicach 11 - 12 litrów. Pewnie latem osiągnę spalanie około 9,7l. - 10l. po mieście bo silnik szybciej się nagrzeje.
6,8
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Super auto ale jest to pierwszy samochód klasy premium w mojej karierze. Spalanie szału nie robi ale to nie małe lekkie auto wiec musi swoje spalić, na szczęście nie zmienia paliwa na hałas i czarny dym a na miłe wrażenia z jazdy. Jak potrzeba dynamiki wystarczy zmienić na tryb dynamiczny i nie jest źle. Z czasem mocy trochę brakuje ale zobaczymy jak zmienię na 530 d G31.
7,7
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 520d 190KM 140kW
Samochód ładny wygodny ma prawie wszystko czego oczekuje od tej klasy auta przy tej masie brakuje mu mocy, posiadałem wcześniej BMW E61 525 d i wrażenia z jazdy miałem lepsze głównie za sprawą silnika i spalanie było podobne Jeżeli zależy ci na frajdzie z jazdy to nie kupuj silnika R4 reszta jest ok

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5