Szukaj

BMW Seria 5 E39 Touring 530 d 24V 193KM 2002 BMW Seria 5 BMW 530D M-Pakiet 187tys km Przebi...

28 800 PLN
BMW
Seria 5
2002
diesel
193 KM
+48
Józefów (woj. mazowieckie)
Rocznik 2002
Przebieg 187 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 193 KM
Pojemność silnika 2 926 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Radio fabryczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW Seria 5 BMW 530D M-Pakiet 187tys km Przebi...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
235 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,4 s
Średnie spalanie
8,5 l/100 km
Długość
4 805 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
78% 22%
7,0
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
Bardzo komfortowe, ponadczasowe, praktyczne auto, idealne na dalekie trasy. Zużycie paliwa zadowalające zważywszy na komfort i osiągi. Najniższe odnotowane spalanie wg wskazań komputera podczas emeryckiej jazdy na odcinku 80km 4.1l/100km. Najlepsze odnotowane w cyklu mieszanym z przewagą trasy: kontrolka rezerwy zapaliła się przy 1100km. Nigdy nie jeździłem na oparach, więc mogę jedynie przypuszczać, że w baku zostało jeszcze na minimum 100km. Najwyższe 8.1l/100km na odcinku 1400km pokonanych z przędkościami wahającymi się między 180 a 220km/h po stronie niemieckiej oraz 160km/h po stronie polskiej, także bez oszczędzania. Zawsze tankowane po korek. Wyświetlany przez komputer teoretyczny zasięg 999km zaczynał spadać dopiero po pokonaniu 160km, kiedy zużyło się paliwo z rury wlewu. Auto z przebiegiem ponad 600000km, w nowszych autach taki wynik i żywotność pancernego M57 nie do pomyślenia. Na tym modelu kończy się era nieśmiertelnych BMW.
10,3
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
no tu się zaczyna. samochód nie należy do tanich w eksploatacji. samochód spala sporo choć i tak jak widze mało jak u konkurencji. po prostu zależy na co kogo stać. w trasie nie spalił mniej jak 8,5 przy bardzo łagodnej jeździe; w mieście ( pół na pół - warszawa) średnio ok 10-11. jak duże korki to i 12-13. [wyniki w mieście po trasie do pracy 40 km w jedną stronę w tym 25 km miasto]. wymiana oleju ok 1000 zł, wymieniam co 15 tys.5W30 . naprawy sporo i drogie ( turbo, skrzynia , czekają mnie jeszcze wtryski) . hamulce przód i tył ( tarcze klocki) mają być oryginalne bmw 1800 - zakład BMW - też sporo.
8,6
BMW Seria 5 E39
Touring 530 d 24V 193KM 142kW
witam...wyzej podane auto to BMW E39 wersja Touring z roku 2002 o mocy 193km.Powiem krotko,jezdze do pracy do Holandii tym wlasnie autem na tempomacie 160km/h 6,9 do 7,3 mysle ze na taka mase auta i gabaryty jest niezle...pod noga wychodzi tak do 7.8 do 8.0 przy tej samej predkosci...wiadomo ze inna charakterystyka jazdy...Miasto...hm...troche gorzej ale nadal nie jest zle przy normalnej jezdzie mieszcze sie w 10 litrach ale jak jezdze mlodziezowo potrafi pociagnac z kotla i 12 :).Srednio miasto plus trasa nie wychodzi wiecej niz 8,5 do 9 litrow.Trase 1200kilometrow robie na 75 do 80 litrow ropki.A jesli chodzi o opinie to polecam strasznie ale oczywiscie zadbany egzemplaz...auto swietne sie prowadzi,wygodne i ciche w srodku choc przy startowaniu slychac lekki pomruk silnika ale ten ktory dodaje adrenaliny :) milosnicy marki wiedza o co chodzi.Zachecam do zakupu i do zobaczenia na drodze...

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5