Szukaj

BMW Seria 5 F10-F11 2014 BMW Seria 5 BMW 2014r. 2.0 diesel. Automat

66 900 PLN
BMW
Seria 5
2014
diesel
180 KM
+48
Włocławek (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2014
Przebieg 201 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 180 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor inny metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW Seria 5 BMW 2014r. 2.0 diesel. Automat

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
73% 27%
4,8
~Przemo Znawca
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 520d Efficient Dynamics 184KM 135kW
Bardzo dobry samochód z napędem xDrive sprawuje się świetnie i 8 stopniowy automat z manetkami dają radę . Mocy wystarcza a poprawionego rozrządu nie trzeba się już bać. Bardzo wygodne auto miałem A6 C7 i porównując komfort zdecydowanie wygrywa BMW . Polecam wszystkim którzy szukają wygodnej limuzyny która się jej starzeje i jest bardzo wygodna. Bardzo dużo miejsca . I jakość materiałów na wysokim poziomie wykonania . Jeżdżę samochodem w...
3,1
~Krzysztof
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Silnik N20 jest marnej jakości. Chyba ktoś chciał pogrążyć bmw tym silnikiem... Awarie: Wyciągający się łańcuch rozrządu, bardzo słabej jakości, pękające prowadnice łańcucha, cieknąca pokrywa zaworów, wypadające zapłony i konieczność wymiany 4 cewek, nietrwałe wtryskiwacze benzyny oraz pompa wysokiego ciśnienia paliwa, w której pęka trzpień -aż niewiarygodne, problemy z klamkami bezdotykowego dostępu które po jakimś czasie rozładowują...
4,8
~Patryk2020
BMW Seria 5 F10-F11
Touring Facelifting 530d 258KM 190kW
Kupione roczne przy 21tys - 5 lat 330tys przejechane. Wszystko trasy regularne wymiany oleju. Silnik dopeiro teraz wymaga wkładu finansowego - wcześniej zrobiłem EGR i kolektor. Po 330tys remont skrzyni 6tys zł. Jedynym problemem który się powtarzał to poduszki pneumatycznego zawieszenia i ich sterowania. W zawieszeniu wymieniłem Jakieś tanie drobnostki. Ogólnie auto SUPER dynamiczne, prowadznie rewelacja, na minus to stosunków mało miejsca...

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5