Szukaj

BMW Seria 5 F10-F11 Limuzyna 528i 245KM 2012 BMW Seria 5 2.0 Benzyna, AUTOMAT, Limuzyna, Za...

57 600 PLN
BMW
Seria 5
2012
benzynowy
245 KM
+48
SIERAKOWICE (woj. pomorskie)
Rocznik 2012
Przebieg 164 239 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 245 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Czarny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

BMW Seria 5 2.0 Benzyna, AUTOMAT, Limuzyna, Za...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
246 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,5 s
Średnie spalanie
7,0 l/100 km
Długość
4 889 mm
Szerokość
1 860 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
90% 10%
12,5
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Auto bardzo dobrze prowadzące się i przede wszystkim świetnie wyglądające. Na dobrej feldze i m pakiecie zwraca uwagę. Łatwy dostęp do części na portalach aukcyjnych dzięki czemu można łatwo doposażyć auto lub naprawić drobne usterki. W dobrej konfi jest praktycznie wszystko co się zamarzy bez sięgania po najnowszy model. Naprawa i serwis na oryginalnych częściach wychodzi drogo, ale to już uroki BMW. Silnik zbiera się przyzwoicie. Po podkręceniu do 280-300 km zaczyna jechać jak trzeba. Bardzo wysokie spalanie w mieście na krótkich odcinkach (odcinek 5-7 km średnio 14-16 l). W trasie nie najgorzej 8,5-10 l (przy jeździe bez ścigania się). Po chip tuningu dobry substytut dla osób, które nie chcą płacić za utrzymanie 535i. Dźwięk silnika mało atrakcyjny. Do wymiany napęd pompy i rozrząd średnio między 60-100 tyś km spowodowany pierwotnie niewłaściwym użytkowaniem. Zazwyczaj 1 właściciel odpuszcza interwał wymiany oleju (BMW wymienia olej między 20, a 30 tyś km) i pałuje auto na zimnym, co zabija ten silnik. Olej 5W40 lub 5W50 (polecam Motul, Liqui Moly albo Mobil 1.), a nie żadne 5W30! Wymiana oleju co 10 tyś i silnik długo pojeździ. Inaczej z dużym prawdopodobieństwem dołączycie do grona zdziwionych, że im się silnik w 28i zatarł.
12,2
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Auto jest oszczędne z tym silnikiem na długich trasach obwodnica autostrada itp w mieście ciężko zejść poniżej 11, w mieście dużym takim jak Warszawa spalanie waha się od 12.5 do 15.5 gdzie jedziemy normalnie bez jakiegoś deptania w trasie za to bez spinania schodzimy do 7-8 na sto jadąc oszczędnie w trybie Eco 5.5-6 udało się zrobić
8,2
BMW Seria 5 F10-F11
Limuzyna 528i 245KM 180kW
Auto super bez awaryjne wygodne i komfortowe spalanie 6,6l uzyskałem na trasie wrocław-warszawa wyjazd typowo z rodzina prekosc max 120km/h pozniej wyjazd po europie juz troche szybciej na odcinku ok 6000km srednia spalania 8,2l natomiast 9,8 to wynik z miasta lekkie korki itd Skrzynia biegow to dla mnie bajka przyspieszenie po przełaczeniu na sport robi wrazenie auto uzytkuje w trybie comfort i jest ok Naprwde polecam fajne auto dla rodziny

Zalety

+ Skrzynia biegów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli BMW przeprowadzone przez Euro NCAP.
BMW Seria 5